horseprincess

Alla inlägg den 30 september 2010

Av rebecca norrman - 30 september 2010 16:01

Fint väder ja, sol men sviiin kallt !

Gick ju fan inte att vara ute..

Hahahahaha, vart ett till innan för jag har inget att göra..

Men men ,

hann ta lite bilder under den tiden jag var ute :)


                                                


//horseprincess Y

Av rebecca norrman - 30 september 2010 14:04

Bäästa dagen ju !  

Vi började 20 över 8 med idrott. Bip-test som gick sådär, bra för att inte ha tränat på hela sommaren typ   

Sen skulle vi ha matte men kattri var hemma och sen hade vi dd:ar håltimme och efter det så skulle vi ha sv/ma men marianne var på kurs så då kunde vi ju inte ha de heller och sist vare b-språk och där har vi som har sv/en marianne och hon var ju som sagt inte där så bästa dagen alltså !  

Efter bipet så drog vi ner på stan och så gick vi o åt på subway och efter det så hängde lina med mej till körskolan.

När vi var klara där var klockan inte mycket och vi gick för att möta danne o emil som var på väg från rinman till faktoriet. Så va vi med dom ett tag och sen skulle dom ha lektion så då gick vi till bussen för att åka hem.  

När jag kom hem släppte jag ut vovvarna och sen satte jag mej här. Ska nog ut nu fiint väder faktist!  

Ikväll blire ridning och sen får vi se.

Kanske bloggar efter den..

Kraam //horseprincessY

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards