horseprincess

Alla inlägg den 25 september 2010

Av rebecca norrman - 25 september 2010 21:30

Josefin är inte riktigt som alla andra barn ...

 

Haha, vi satt i matsalen och så skulle jossan hämta att smörpaket till och jag o lina ba:

-men det räcker ju med ett...

Innan jossan kom tillbaka så sa my :

- ja men becca o lina ni förstår att josefin hon är inte riktigt som alla andra barn..

Vi ba skratta och sen satt my o jossan och pratade om någon kille alltså jossan försökte typ förklara för my vem hon menade. My ba:

- Säg till nästa gång du ser honom.

Jossan ba börjar typ skrika o vifta med armarna o peka...

- Nej, det är sant, josefin är inte som alla andra barn ! säger jag..

Och sen satt allt och skrattade ett tag. Jossan höll aldrig på att sluta, hon skrattade så mycklet att hon inte äns kunde skratta, det kom bara fram lite ljud då och då ! ;D

 

Ja, det är vi de

men ni vet vad man säger :

Ett gott skratt förlänger livet ! :D

 

Hare //horseprincessY

Av rebecca norrman - 25 september 2010 00:03

Hejj :))

skola från halv 9 till 4 idag :/

fast fick gå tidigare, skulle köra moppe på banan idag. gick jätte bra :D

mamma o pappa åkte iväg runt halv 7 och jag passar vickan, nu har hon somnat men dom är inte hemma än. har typ inget att göra, får väl lägga mej och titta på film eller något..

 

Saknar ett liv,

det kän så..

fan ingen fritid alls, när hinner man vara med kompisar ? ;o

tisdagar o fredagar ja men då måste man typ plugga...

Vill sluta som ledare och på gymnastiken.. Så man kan få vara med vännerna ibland, känns som om när vi ska bestämma någonting är det alltid jag som inte kan.. ;o

Jobbit jobbit :(

Aja, vi får väl se hur det blir med det.

 

Är svårt att hinna med att blogga, men gör så bra jag kan för att hinna. Nu kommer bilderna från få se ...... ett tag sen ! ;*


  

Hare bäääst //horseprincessY

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards