horseprincess

Alla inlägg under april 2011

Av rebecca norrman - 24 april 2011 18:52

                   


 


 


       


 


 

        

Av rebecca norrman - 24 april 2011 11:08

R olig :D

E nastående <3

B ara underbar :D

E n i mitt hjärta <3

C ute <3

C lown ;)

A npassad för lelle <3




     

Många kramar Lelle! ♥

Av rebecca norrman - 24 april 2011 10:43

Amanda & Linnea BRA!

Becca BÄST!

Mohahaha ;***


Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra..

Typ va me mandis och lelle! :D 

och så ska jag till vilsta och va ledare..


Bilder från igår kommer senare idag.

Ha en bra   ...    näst sista dag på lovet!  ;( ♥

Av rebecca norrman - 23 april 2011 11:16

GLAD PÅSK!


Heej, min dag kommer typ att se ut:


Har letat påskägg med mandis och vickan.

Nu ska jag och mamma ut till stallet och rida en sväng.

Sen ska jag, mandis och vickan till mormor och morfar och måla ägg!

Sen kommer mamma o pappa dit och mola o cecilia så ska vi äta påskbord och mysa och så! (Y)

Kommer bilder antingen senare idag eller imorgon. ♥

Av rebecca norrman - 22 april 2011 22:36

Hemma från adde nu då.  

saknar dig.


Måndags-

bodaborg!


Tisdags-

Åkte med adde hem.

Fredag (idag)-

Åkte hem.


Nu ska nog jag och Mandis sova lite, bloggar kanske imorgon..


Bilder från idag,




 


 


 



 



 



 



 



 


 



 

ha de bra ♥

Av rebecca norrman - 16 april 2011 15:15

kommer nog inte att blogga så mycket på lovet.

men ha de så bra allihopa! :D ♥


ska kanske till bodaborg på måndag, eller vi ska men jag vet inte om jag vill hänga med längre.. menmen, vi får se.

ha ett bra lov! ♥

-

Av rebecca norrman - 15 april 2011 22:52

begravningen.

jätte fin! <3


fika med vännerna.

gymnastik.


Jag, Amanda, Amanda, Lelle och Pernilla + lotta, johanna, amandas mamma.

typ 3 timmar gymnastik får en att hitta tillbaka lite.

själva i hallen, jag vet att du va med oss där, jag vet att du syddade oss, du kommer alltid att finnas i hallen med oss!

                                                  
                  älskar & saknar dig. ♥



Av rebecca norrman - 15 april 2011 13:26


bland det värsta och finaste som finns.


                                                  
                                              saknar dig ullis! ♥

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards