horseprincess

Alla inlägg under oktober 2010

Av rebecca norrman - 25 oktober 2010 21:49

Hejj :D <3

 

Lång dag fast den har inte varit så lång ;p

För på no:n gick vi till biblioteket sen fick vi stuta där tidigare!

Bara bra ! :))

Fick vg på matten ! (hihi, så glad..) ;p

Hämtade körkortet efter skolan idag o sen hem till lina o plugga.. :))

Vi är bara bäst lina ! ♥

Aha, sen när jag kom hem duschade jag o nu sitter jag här fast ska gå o lägga mej för är jätte trött..

Kraamar. //horseprincessY

Av rebecca norrman - 24 oktober 2010 16:27

Idag,

Hemma från tävlingen nu.

Gick sådär, typ 10:a av 19.

Nu ska jag plugga...

 

Tisdag,

Matte prov a-del, kändes bra :)

Klarade moppe provet !! :D

 

Onsdag,

Sista trängingen innan tävlingen, gick bra ;p

 

Torsdag,

Matte prov b-del, gick sådär..

Ridning på kvällen.. ♥

 

Fredag,

Sov hos Lina ! :D ♥

Älskar dej lillalina :*

 

Lördag,

Va me Lina.

Sen hem o sova så jag skulle orka upp till tävlingen..

Och ända försov jag mej, skulle åka 7 o vaknade kvart i.. ;p

Fast jag han fixa mej på en kvart ;O

 

Imorgon är det nog bara hem o plugga efter skolan och juste hämta körkortet oxå :)

 

Hare braa. //horseprincessY

Av rebecca norrman - 23 oktober 2010 21:47

Ja som sagt sorry för att jag är seg på att blogga.

Har varit mycke i skolan...

Imorgon äre gymnastiktävling o jag måste åka vi 7 så hinner inte blogga mer nu.

Men hör av mej imorgon :)

//horseprincessY

Av rebecca norrman - 17 oktober 2010 12:43

Jaha, då var det söndag igen.. :)

Vaknade vid 11 typ och då var lunchen klar så gick ner o åt. Sen satte jag mej här och nu ska jag snatr byta om för att åka till vilsta o vara ledare. Sen hem o ja jag vet inte vad jag ska hitta på för sen äre dags att åka till baka till vilsta o träna. ;p

Sen är man hemma vid 9 o då ska jag väl typ äta o duscha o greja ;)

Sen kommer mamma, pappa o amanda hem från landskrona tror jag det är. Manda har vart på gymnastiktävling (rc) ! :D Dom gick vidare igår och så får vi se hur det går i dag. Hoppas det går jätte bra för alla tjejerna ! :*

Alla håller tummarna !!

Inte bästa bilden, lite suddig men ändå ! :)) ♥

 

Kraam. //horseprincessY

Av rebecca norrman - 16 oktober 2010 17:18

 

Det vart inga biler för det har vi inte haft tid med. Men vi gjorde mycke annat skoj.

Nu ska jag och Vickan till mormor o morfar och äta där så får vi väl se vad som händer sen.

Lilli, vi ska vinna ! :* ♥

 

Aja, hare braaa.  //horseprincessY

 

 

 

Av rebecca norrman - 14 oktober 2010 23:24

Hejhej, är jätte trött idag oxå för klockan är ju lixom 23:25 typ så inte så konstigt..

Men dagen har varit lång och jobbig och rolig och ja allt typ ;p

Nu ska jag packa klart för ska bo hos lilli i helgen ;)

Så om ni har tur kommer det typ bilder senare ! ;))

Hare braa. //horseprincessY

Av rebecca norrman - 13 oktober 2010 22:26

Är jätte trött så orkar inte skriva om dagen men kommer lite bilder i alla fall :*

                                    

det är bara klicka på bilderna om ni vill se större, typ ;*

 

Kramiz //horseprincessY

Av rebecca norrman - 12 oktober 2010 17:33

Dagen,

B-språk, jobbade matte

So, typ andra världskriget...

Lunch, då var jag med pappa på banken

Matte, eeh typ matte ;p

Svenska, jobbar med författare typ

Engelska, skriver en booook

No, fysik typ någonting med atomfysik eller aah typ..

Sen vare hem och så skulle jag typ jobba matte när jag kom hem men har inte börjat med det än för jag hamnade här ;)

Nu ska jag nog jobba lite o sen får vi se typ.

Juste SKOLKATALOGEN har kommit !! :D

Men den har jag ju typ tittat igenom 3ggr men det går att göra några gånger till ;p

 

Kraam //horseprincessY

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards