horseprincess

Alla inlägg den 27 september 2010

Av rebecca norrman - 27 september 2010 20:30

Ja som ni kanske mäsker hann jag inte blogga när vi kom hem från tuna. För då skulle jag till vilsta och vara ledare och sen hade jag träning själv så vart inte mycket tid till datan.

Men nu så kan ni få höra om vårat lilla besök på tuna..

Jag mötte lina vid coop och sen gick vi till tuna och handlade lite (ni får se sen) sedan år vi pizza, det vart min frukost de ;)

Sen vare hem och till vilsta.

 

Idag, vaknade ... kommer jag inte ihåg ;)

fixade mej och sen till skolan

skoldagen såg ut ungefär så här :

* musik

* so

* sv/ma jag hade matte :D

* lunch (ehh, finns inget att säga... blää, som vanligt)

* no

sen vare slut. då åkte jag, luwam och adlena ner till stan. Sen gick jag till körskolan och gjorde ett test. Efter det åkte jag hem och åt sen har jag bara läst inför imorgon.. Jag är fett nervös ;s (men hallå tänk er mej i trafiken !) ;oo

Jaja, det går säkert bättre än vad jag förväntar mej (man kan ju alltid hoppa)

Nu ska jag typ duscha och sen får vi väl se vad som händer. :)

 

Tvillingarna på tuna ....

               

Haha, alltid lika normala :*

Det där var vad jag köpte i söndags..

Skulle dit för att köpa leggings och så var det lite mer... ;p

Vi får se om jag hinner skriva imorgon,

hare bra //horseprincessY

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards