horseprincess

Alla inlägg den 4 september 2010

Av rebecca norrman - 4 september 2010 00:49


Bästa dagen idag ! :D

Tack för alla fina presenter som jag fått :)

                 

Fått av :

mamma, pappa, amanda & victoria :*

 

  

Fått av :

Bästa tvillingsyster :*

 

  

               

Fått av :

Mola & Cecilia :*

 

  

Fått av :

Mormor & morfar, 500 :-

 

  

hade svårt att välja igår kväll sen blev de...

  

rooosa ! :D

 

     

inte så bra bilder, men tog bort det andra och så fixade cecilia mina naglar, med presenten feån dom ! :D

 

 

  

Då är man 15år oxå ..

tack för alla fina presenter !

älskar er ;*

+ alla sms och sånt och presenter jag fått tidigare av tex kusiner och så ;D

  

bästa presenten !!! (L)

  min min min ! ! ! ♥ ♥ ♥

  

hare bäst, åker imorgon så blir nog inge bloggande då.

kraamar //rebeccanorrmanY

 

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards