horseprincess

Alla inlägg under november 2010

Av rebecca norrman - 22 november 2010 21:37

Min dag har varit lång och ointresant..

Ja, det finns inte mycket mer att säga.

Eller igentligen skulle jag kunna skriva massa, men måste sova för annars orkar jag inte upp imorgon.

Så, ha de bra o sov gott.

Hoppas att jag hinner skriva mer imorgon.. :*  //horseprincessY

Av rebecca norrman - 21 november 2010 22:04

Hej igen.

 

Hemma från träningen,

jag sa ju att det skulle komma bilder men typ hälften av kläderna är i tvätten. Så går inte nu heller ;p

Hihih, jag är lite seg.. ;o

 

Ah, men i alla fall, nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon..

Nattinatti, sov sött :*       //horseprincessY

Av rebecca norrman - 21 november 2010 12:49

Hej,

igår efter att jag o lina ätit så åkte hon hem.

Sen fixade jag mej och efter ett tag kom hanna o dom och hämtade mej. Så åkte jag med dom ut till stallet för jag ville inte vänta på mamma o pappa som skulle ut senare..

Vi skulle fira Camilla som fyllde (om man säger fyllde..) 40år.  :D

Vi var där vid typ halv fem. Sen åkte hanna o dom hem, jag vet inte när. Men lite senare. När klockan var typ halv 4 (på natten) tog vi oss ut till bilen för att åka hem.

Då var vi hemma vid kanske 4 och sen somnade jag vid typ 20 över.

 

Idag vaknade jag vid halv 12..

Nu ska jag snart till vilsta o vara ledare och sen hem o typ byta om och sen har jag träning vid halv 7..

Ah, kanske skriver ikväll om jag orkar..

Och om jag gör det så kommer det bilder... På kläderna från Ullared o så.  :)

 

Ha de bra,    //horseprincessY

Av rebecca norrman - 20 november 2010 12:13

Heeelllo !

 

Nu sitte jag o lina typ halft vakna o har inge att göra..

Vi somnade vid typ halv två.

Hihi, vi var ute o åkte moppe mellan typ halv 12 o halv 1.

Bengan o Markus körde och Lina o jag satt bak..

 

Ah, innan de så var jag på tuna o köpte lite smink och där träffa ja Lina och så följde hon med mej hem. När vi kom hem åt vi och sen efter ett tag kom markus o bengan.

Ja, då var klockan kanske åtta och sen åkte dom hem vid halv ett ;p

 

Nu ska jag o lilli snart laga mat..

 

  

Hare braa. //horseprincessY

.

Av rebecca norrman - 19 november 2010 16:55

  

Av rebecca norrman - 19 november 2010 16:08

Hejsan alla bästa !   

 

Min dag har bara varit bra.

Vi började 20 i 11 med b-språk och sen hadevi lunch. Efter lunchen så var det hemkunskap. Den vart ju lite anorlunda, eftersom att mer än hälften av klassen hade gått till sporthallen, som dom trodde att dom fick göra. Lärarna vart ju jätte glada.. :s

Ah, men det var ju lugnt o skönt i alla fall.. :D

Sen hade vi no, vi 12 som var kvar av alla typ 34 st elever. Vi fick börja no:n tidigaer (Y) Där var oxå jätte lugnt o skönt o vi fick göra en labb som vi inte skulle fått göra om dom andra hade varit där! :) För då hade dom bränt ner skolan, typ ;p

Ah, sen fick vi ha bild med klassen som hade det innan oss o så fick vi sluta tre istället för fyra !! :D

Så skönt att slippa gå till fyra på fredagen... :)

 

Ah, sen tog jag o lina bussen hem och nu sitter jag här och har typ inge att göra väntar på att lina ska ringa. För vi ska typ sova hos någon av oss ikväll ;)

 

Ah, nu har jag typ inge mer att skriva...

Så ni får hare så bra,

många kraaamar :*

                                       //horseprincessY

Av rebecca norrman - 18 november 2010 23:07

Hellllo :D ♥

Min dag har bara varit bra, förutom att jag typ har haft ont i hjärtat o haft svårt att andas och så. Men nu har det släppt ! :D

 

Skoldagen,

* Idrott

* Matte

* Lunch

* Håltimme

* Matte/svenska

* B-språk

Ah, sen vare äntligen slut på den skoldagen vid kl: 4.. :O

gick jag o totto hem, duktiga ? ;p (hihi)

 

Jupp, sen hade jag ridning och sen åt jag o sen har jag bara setat vid datan o städat.. :)

Och juste snackat med iza på msn. Hahahhaha, jag dör... Vi är ju bara roligast ;p

 

Nu ska jag duscha, oj klockan var lite mer än vad jag trodde :O

 

 

Lite bilder från idag:

Hihi, jag är ju bara bääst på att städa även om det ser ut som om jag aldrig sätt en sån där sak förut :o   

 

  

 

  

Fick av mamma när hon kom hem idag :D ♥

 

Hare bra, nattinatti o sov gått :*

//horseprincessY

Av rebecca norrman - 17 november 2010 21:25

Hejhej, hemma från gymnastiken nu.

Det vart faktist en rolig träning även om jag inte trodde de skulle bli det.. :D

Strumpan kan inte vara 158 cm o jag bara 152.. ;o

Hon är ju en liten skitunge ju, aja sånt är livet... ;)

 

Hihi, det första vickan säger när jag kom hem:

- becca becca, det var två killar här med hjälmar och frågade efter dej !

jag:

- Okej, moppe ?

vickan:

- Ja, dummer...

jag:

- Vare Markus o Bengan?

vickan:

- det såg väl inte jag..

jag:

- okejj

Tihihi,

det var dom. Vad söt vickan är, ja, dummer ;p

 

Aja, nu ska jag snart sova så jag orkar upp imorgon..

Nattinatti. ♥

//horseprincessY

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards