horseprincess

Alla inlägg under juni 2011

Av rebecca norrman - 23 juni 2011 14:30

Hejsan :)

Sov hos Lina i natt. Vi skulle ha cyklat till Solvik idag men det regnade så mycket så vi ska göra det en annan gång. Nu har jag cyklat hem och ska till att städa mitt rum... Tråkigt men måste göras.. :/

Kanske skriver senare, ha de så bra ni kan i det här tråkiga vädret...

Kramar ♥

Av rebecca norrman - 22 juni 2011 13:12

Godmorgon alla söta läsare!

Tältade i hällby inatt me bengan o markus :)

Nu ee jag hemma, snart kommer sara & ella för att bada me oss.

Sen får vi se vad jag hittar på.

Ni får ha en jätte bra dag idag! :D ♥


Av rebecca norrman - 21 juni 2011 02:08

Sitter hemma hos lina och glor på tv.

Nu ska vi nog sova. Men skriver imorgon. Natti natti alla gulliga läsare!


Alla (då menar jag alla) kollar in http://pinkworld.bloggplatsen.se/ min och linas blogg.

Tack på för hand (eller vad man säger)  

Ha en bra fortsättning på sommarlovet, sovsött! ♥


 

Av rebecca norrman - 20 juni 2011 04:01

Kanske borde sova nu, men är inte trött. Lina ligger bredvid mig i soffan och sover sött..

Klockan är ju lixom 5 över 4 så det är väl bara o säga godnatt!

Ett problem bara,hur ska jag kunna somna nu när jag inte är trött ...

jaja, skriver kanske imorgon :)

  Natti ♥

Av rebecca norrman - 20 juni 2011 03:25

 

 

 



 



 


 



 

Vill ha! Bara för söta ju :o




 


  Tycker vi borde ha! :D



 

  


  


Vill ha någon av dom! ;) ♥

Av rebecca norrman - 19 juni 2011 23:59

      

                                                  
                                       BeccisNorrman♥

Av rebecca norrman - 19 juni 2011 14:01

Hejsan <3

Som sagt, grattis till min söta lillasyster victoria som blir 8 idag!


Jag vet att jag ee seg på att blogga...

Men så kommer det att va under sommarlovet,, man orkar lixom inte sitta vi datan  

Men i alla fall . . .

Idag var första natten på sommarlovet som jag sov utan någon kompis, nu sov jag i soffan me syrran istättet  


Tråkigt väder vi har ju!  Vrat ee solen...?!

Aja, nu ska jag fortsätta städa för senare kommer gästerna :))


Ha de bra ♥

Av rebecca norrman - 13 juni 2011 01:23

Klockan är 01:23 och jag o lina kom nyss hem från mcdonalds!

Ah, nu ska ni få höra,,,

Det började så här ... Jag åkte till lina sen cyklade vi till coop för att köpa glass. Efter det cyklade vi hem till mig och när vi kom hit så sa jag att vi borde tälta. Då ville vi kunna spela musik så vi åkte moppe hem till lina o hemtade hennes hörtalare.. Sen när vi kom hem till mig så sa lina att hon va sugen på skräpmat, så då tog vi moppen till mcdonalds för att äta lite. Men det visade sig att det tydligen va för lite pengar på kortet så vi åkte hem och hämtade nya pengar och sen åkte vi tillbaka. Då skrattade bara våran nya vän lisa och sa: - jaha, ska vi försöka igen nu ;) sen åt vi och flummade endel. Haha, så spelade dom "fest i hela huset" där oxå ;) Nu är vi hemma och ska packa ut oss i tältet för att dunka musik och äta ben & jerrys! ;) Ja så kan de gå... Och det är bara början på vårt SOMMARLOV!! :D ♥

// Många kramar Piff & Puff! ♥

         

Det bästa som finns är inte dig, men det är du! ♥

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards