horseprincess

Alla inlägg den 1 september 2010

Av rebecca norrman - 1 september 2010 20:20

HejHallå !  :D

Dagen, vaknade vid 6 av att sanders klacka ringde ;/

Han skulle sätta den på 7 !! ;p

Menmen, gick upp och fixade mej, skolfoto...

Sen åt vi frukost och sen åka till skolan. Första lektionen var typ ingen lektion vi gick typ igenom schema och så. Sen rast tror jag ;) sen hade vi svenska, "Skrivuppgift Dumle" sedan lunch tror jag. Sedan vare nog engelska :[ och sedan hade vi foto !

Jag och lilli stog tryckta mot varandra mitt i mitten ;)

Sen tog vi ju porträtt bilder, blä !!! ;ooo vart så ful ! :((

Lilli o sansen vara ju jätte söta .. :*

alla andra oxå säkert..

Nu sitter jag och moffar vindruvor o tittar på fångarna på fortet. ;)

  

Vi hörs imorgon,

kraaamarr //horseprincessY

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards