horseprincess

Alla inlägg under augusti 2011

Av rebecca norrman - 29 augusti 2011 07:34

Tänk om jag vinner, händer typ aldrig men man kan ju hålla tummarna i alla fall!


Jag är med och tävlar hos http://www.aportion.se/

Priset är ett iPhone skal för max 500kr hos http://www.iphoneskal.nu/index.php


Om jag vann skulle jag vilja ha det här skalet.

 http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=1995

Jag hoppas att jag vinner för vill ha skalet och har nyss fått min iPhone så ha bara ett skal än så länge. Därför passar jag på att vara med och tävla för att vunna vinna det här söta skalet!


Om du oxå vill vara med och tävla så passa på: http://www.aportion.se/ 


Rainbow Heart Series iPhone 4 Case (White)

Skalet jag vill ha! :D ♥

Av rebecca norrman - 29 augusti 2011 07:30

Idag börjar skolan på riktigt....   


Vi börjar halv nio med matte, sen kommer jag inte ihåg mer   

Men vi slutar i alla fall 5 över 2 och de tycker jag ee mycket bra! Hihi   



  

Nu kommer snart lina för vi ska cykla, ha en bra dag i skolan, eller försök i alla fall!! :))


KRAMIZAR! ♥

Av rebecca norrman - 29 augusti 2011 00:08

Är med och tävlar på http://vadfanskajagheta.se/ om ett par super söta uggs!


Var med och tävla du med! :D ♥


Jag vill såklart ha dom sööta ljusrosa! :)) ♥

Av rebecca norrman - 28 augusti 2011 23:38

Lina Andersson:

Jag älskar dig mest bästa Rebecca Norrman , vet inte vad jag ska skriva men jag kan säga detsamma och du ätr den bästa som finns ! :** <3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3

http://lllinaandersson.bloggplatsen.se/




Till dig sötnos:


Lina du betyder allt!

Älskar dig tvilling! :* <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Av rebecca norrman - 28 augusti 2011 23:15

Tre veckor idag!


Vad tiden går snabbt, älskar dig Johan! :*



KRAMIZAR! ♥

Av rebecca norrman - 28 augusti 2011 17:15

Hejsan alla sötnosar! :) ♥


Idag har jag varit på stan och ätit med Lina, Sanna, Lisa och Towe.

Jätte kul att träffa alla er tjejer igen. Har saknat er så mycket!


       

KRAMIZAR! ♥

Av rebecca norrman - 26 augusti 2011 07:52

Hej på er!


Grät ett tag innan jag somnade igår kväll...

Vet inte varför, kunde bara inte sluta.. Tror att jag tänkte för mycket, om man nu kan göra de.... Vi har ju inte fått våra klasser än utan de får vi idag. Om jag och Lina inte hamnar i samma klass så vet jag inte vad jag gör!!

Jag smsade massa igår när det inte va på topp... Som tur var svarade en i alla fall. Jag låg och smsade med Markus ett tag, hjälpte lite faktist :)



Men nu ska vi vara glada!!

Lina kommer snart för vi ska cykla till skolan. 

Ikväll ska jag till Lina och äta tacos & ge henne paket! :D


Ha en superbra fredagskväll nu allihopa!! 


KRAMIZAR! ♥

Av rebecca norrman - 25 augusti 2011 23:00

Lina Andersson!Du är den bästa vännen man kan önska sig. Du är min lilla prinsessa. Du har ett hjärta av guld gumman. Det måste du vara rädd om för utan dig kan jag inte leva.. Du är det finaste man kan önska sig.  Den underbaraste tjejen som finns det är du! Du är mera värld än guld sötnos. Det finns ingen som ens är i närheten av att bli en så underbar kompis som du är. Ingen är perfekt men du är så nära perfekt man bara kan bli. Jag älskar dig så obeskrivligt mycket Lina Inger Rosa Andersson! 

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards