horseprincess

Alla inlägg under juli 2011

Av rebecca norrman - 30 juli 2011 14:30

Manda & Jag


Vi har lite tråk så här kommer lite bilder som vi tagit nyss ;)



 



 


   

Av rebecca norrman - 30 juli 2011 13:00

Tre våningssandslott! 


Rasade bara två gånger, sen vart de så här! :D


   



Hihi ♥

Av rebecca norrman - 30 juli 2011 12:46

Hejsan alla söta läsare! 


Nu sitter vi här i bilen på väg hem från Karlstad. Vi ska stanna till i Örebro och äta lunch. Sen raka vägen hem :)


Ikväll kommer Lina, Johan o Fredde med familjer och vi ska grilla, bada, snacka och mycket mer! Kommer bi jätte kul. Så det första jag ska göra när jag kommer hem är att baka massa kaddkaka för vi blir 17 st :D

Ha en riktigt bra lördagskväll allihopa, för de ska jag! ♥



Av rebecca norrman - 29 juli 2011 23:35


Trött


Efter en dag på vattenlandet är jag nöjd men mycket trött.

När vi kom hem åt vi tacos och sen har jag pratat i telefon med dom efterlängtade typ hela kvällen. Gör det nu med :)

Imorgon åker vi hem!! :D


Jag och Vickan! ♥

Av rebecca norrman - 29 juli 2011 09:25

Vattenland


Nu drar vi till vattenlandet i Sunne.

Ha en bra dag!! :):) ♥

Av rebecca norrman - 29 juli 2011 00:15

"Modellbilder"

som jag och manda tagit nyss på allt nytt vi köpt idag :D


Love Your Lips linne från H&M

Sött linne från Ginatricot

Randig T-shirt från Monki

Blommig bikini från Ginatricot

Rosa T-shirt från Monki

Rutig kjol också från Monki

Örhängena som ni ser på den här och några andra av bilderna är också nya från Ginatricot.

    ||  laddar %  || 

Ringarna från Ginatricot


Kommer fler bildr men inte idag för det tar sådan tid att ladda upp. Kommer bilder som jag tagit på manda i hennes fynd med! ;)


Kram ♥

Av rebecca norrman - 28 juli 2011 20:34

Tillbaka Från Köpcentrumet!


Nu är vi hemma och har ätit.

Jag och manda ska strax ta kort på allt vi köpt, så bilderna kommer förhoppningsvis ikväll :D ♥

Av rebecca norrman - 28 juli 2011 16:32

Nu drar vi till köpcentrumet!



Kanske bloggar när vi kommer tillbaka och visar om jag hittat någe. ♥

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards