horseprincess

Alla inlägg den 28 september 2010

Av rebecca norrman - 28 september 2010 19:42

Juste, alla blondiner behöver inte vara helt sega ! :))

Jag är bara blond på ut sidan hallå, okej jag kanske var lite seg på att fatta vissa saker idag o igår men hallå brunetter kan oxå fatta segt ibland. Vi kan ta ett exempel :

Lina, mohahaha !! ;D Hon är ju typ mitt emellan och hon är ju seg fattad... ;p

Nej, jag skojade bara älskling ! :* ♥

 

Men i alla fall,

dagen har varit helt okej :)

skolan såg typ ut så här :

* b-språk

* so

* lunch (.....)

* matte

* svenska

* engelska

* no

Jag var inte med på dom två sista lektionerna för då var jag ute och körde moppe.. :D

Det gick ju faktist bra, det var ju inte svårt vad hade jag väntat mej egentligen ? ;o

Jaja, nu är det avklarat, köra på landsväg nästa tisdag.

Nu sitter jag här och ska snat ...... ehh det vat jag inte vi får väl se.

Imorgon blire engelska prov :

personliga pronomen

possessiva pronomen

demonstrativa pronomen

relativa pronomen

tror jag ... :D

    

Hare //horseprincessY

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards