horseprincess

Alla inlägg under januari 2011

Av rebecca norrman - 31 januari 2011 19:24

Hejsan :)

Dagen har varit låååång....

Jag hatar att vänta , dagarna går så segt då :(

Men nu kanske jag får träffa adde i helgen i alla fall , eftrsom jag glömde lite kläder hos han.. Hehe , min rosa tjocktröja leggings linne vantar... eeh , ah känner mej så duktig ;)

 

Men i alla fall ,

de vart inge matte prov idag , eller jo för halva klassen så jag får ha det imorgon (Y)

Nu hinner jag träna lite till... :D

 

Har inge mer att säga nu så

eller jo vänta lite.....

* jag är så jävla trött på er , nu räcker det !

  Allvarligt , ni ee fan så omogna så de finns inte , ge er nu !!! ;ooo

 

 

 

Ha de bra ,    //horseprincessY

 

.

Av rebecca norrman - 30 januari 2011 21:47

   saknar som fan .

  

Av rebecca norrman - 30 januari 2011 18:43

Heej , då är man hemma igen då.. :(

Jävla skola,,

 

Aja , min helg har varit jätte bra. Jag o Lina åkte i fredags kväll o den kvällen tittade vi typ på film snackade och så. Igår va vi och åkte pulka, de var oxå roligt haha, lite ont efter men ändå ;D

Sen på kvällen, titta på film åt titta på film o typ titta på film ;)

Hihi , men de var kul de me, bara att vi tittade på skräckisar oxå...

Nu vågar jag inte sova själv i mitt rum ju!   hihi

Så idag , var de oxå kul tills mamma och pappa sa att vi skulle åka..

Sen vi satte oss i bilen har dagen varit , bara tråkig! :(

Saknar dom jätte mycke redan ju.

Sen kommer jag inte att kunna träffa adde på typ 3 veckor!! :oo

OMG , hur ska de gå...?

 

      

 

      

 

Nu ska jag fortsätta plugga matte , för vi har prov imorgon :(

Ha de bra.. //horseprincessY

Av rebecca norrman - 27 januari 2011 23:09

Hinner inte skriva någonting ,

men åker till adde imorgon så skriver kanske på söndag eller måndag :*

 

Ha de bäst ,    /horseprincessY

Av rebecca norrman - 26 januari 2011 19:57

Heeej :D

Min dag började med sovmorgon , så skönt ;)

Sen vare skolan,

* Idrott

* dd

* Lunch

* Svenska

* Engelska

Sen tog jag o totto bussen hem.

Pluggat matte , de brukar vara roligt men inte de vi gör nu :(

De ee såååå tråligt , jag dör ! :oo

 

Nu har jag övat inför hk provet på fredag ;D

Hihi , lagade kycklingklubbor o ris.

Haha, jag vart inte helt nöjd (men nästa så) , så jag ska göra de imorgon oxå, min familj kommer att tröttna på mej snart...

Det måste alltid vara prefekt innan jag ee nöjd ;p


                   

Tihihi ,

 

hare bra   //horseprincessY 

Av rebecca norrman - 25 januari 2011 21:21

            

Älskar dej min piff ♥♥♥       //horseprincessY 

Av rebecca norrman - 25 januari 2011 17:47

Heeej :)

Min dag har varit lång seg o inte särskilt rolig..

Kunde inte sova i natt.. Sov typ en halv timme o sen 5 min då o då.. :/

Aja , nu ska man inte klaga ! ;)

Va me lilli efter skolan o vi typ satt vi datan o lyssna på musik.. ♥

Nu har jag fixat mat åt mej o pappa så vi ska äta.

 

Jag o lilli tog lite bilder idag dom kommer imorgon eller senare ikväll :)

Ha de bra , kramar      //horseprincessY

Av rebecca norrman - 24 januari 2011 19:57

Heej på er alla glada människor :D

 

Min dag har varit jätte bra !

Vaknade vi 9 ,

sen en lång pronenad först me axa o sen me kalle :D

Sen kom lilli och vi åt lile och sen tog vi en promenad till munktell (badminton hallen)

Så tränade vi och sen hämtade pappa oss ,

nu ska jag nog duscha o så..

Skola imorgon då ;(

 

  

Hihi ,

jag är nog lite trött för idag eller ah för ett tag sen...

Vickan ville titta på "halv åtta hos mig" så jag ringde pappa o frågade när de började ;D

hihi , är man seg eller !?

 

Ha de bra          //horseprincessY

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards