horseprincess

Alla inlägg under februari 2011

Av rebecca norrman - 24 februari 2011 21:57

Nu ska jag typ gå o lägga mej för ee jätte trött.

Imorgon kommer älskling o den bästa så kanske inte bloggar på ett tag.

Ha de bäääst ♥

Av rebecca norrman - 24 februari 2011 10:06

Sitte o väntar på sanna o lina som ska komma snart.

Och vi ska ........ plugga so :(

Men nu ska man inte klaga , vi har ju loov så de kan inte bli bättre :D

Ha de braa , kanske skriver ikväll ♥

 

Av rebecca norrman - 23 februari 2011 18:38

heej,

rubriken stämmer det har varit en jättebra dag förutom att jag var tvungen att gå upp vid 7..

Va på ekeby vid typ 8 så reda jag o manda, fick Tomboy (Y) :DDD

Hihi, såå glad och mandis fick mulle så hon av oxå jätte nöjd ;D

Sen åkte jag o mamma ut till vårat stall för jag ville träffa bollan. Så red en sväng på henne och sen gick jag en bit med fakur :)

Sen hem och så har jag typ pluggat so o läst... Nu ska jag nog ner o äta med familjen. Hörs imorgon :) ♥

Av rebecca norrman - 22 februari 2011 12:15

Jag heter Rebecca och är född den 3 september 1995 i Eskilstuna. Jag bor i lundby med min mamma pappa och mina två småsystrar, amanda 12 år och victoria 7. Vi har några djur oxå, hästar hundar hamstrar kanin marsvin höns.

Mina bästa vänner är typ lina sanna towe lisa hanna hanna ebba.. Ah, fast bäst är nog lina, min piff.

Jag går i klass 9F på stålforsskolan med inriktning drama/dans.

När jag inte går i skolan brukar jag rida spela badminton vara med kompisra o sitta vi datan.

Min häst bollan är den finaste bästa sötaste ponnyn som finns. Hon ee mer än en häsr för mej hon ee som min bästa vän eller en syster, det kanske låter helt konstigt men hon ee min o bäst.

Jag vet inte vad jag ska säga mer så de får bli bra. ♥

Av rebecca norrman - 22 februari 2011 11:48

vaknade vid 9.

nu väntar jag på lina som snart ska komma.

åh vad ska vi göra ........ jo plugga :(

varför har man lov om man ändå måste plugga ? ;o

 

  

gammal bild, men ändå. älskar dej ♥

 

aja, skriver kanske senare

ha de bra! ♥

Av rebecca norrman - 22 februari 2011 11:47

♥ Dag 1 – presentation av mig själv
♥ Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
♥ Dag 3 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 4 - En vanlig vecka.
♥ Dag 5 - Min bästavän.
♥ Dag 6 – Min dag i detalj.
♥ Dag 7 – Min klädstil.
♥ Dag 8 - Det här får mig att gråta.
♥ Dag 9 – En perfekt helg för mig.
♥ Dag 10 – Det här får mig att skratta.
♥ Dag 11 – Någon jag kan prata med om allt.
♥ Dag 12 – Tre bilder som gör mig glad.
♥ Dag 13 – Tre bilder tagna utomlands.
♥ Dag 14 – Något som betyder mycket.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min önskelista.
♥ Dag 17 – Min favoritresa.
♥ Dag 18 – Min bästa födelsedag.
♥ Dag 19 – Något jag saknar.
♥ Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan.
♥ Dag 21 – Fula ovanor.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig
♥ Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
♥ Dag 24 – Mitt rum.
♥ Dag 25 – Min skoltid.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats.
♥ Dag 28 – Mina favoritskor.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Vart jag helst vill vara just nu.

Av rebecca norrman - 21 februari 2011 23:10

Då har man varit på coop med mandis o virus då.....

OMG , säger jag bara ;oo

Visst jag älskar dom men dom ee såå jobbiga ibland.. Hihihi :*

Sen va vi ute med vovvarna hela familjen :))

Nu ska jag mandis o virus nog titta på film ,

såå hejdå , skriver imorgon ! :D ♥

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards