horseprincess

Alla inlägg under februari 2012

Av rebecca norrman - 14 februari 2012 10:19

ALLA -DAG


Ikväll ska jag nog bara mysa med min älskling!   

Älskar dig hjärtat.


 

Av rebecca norrman - 14 februari 2012 10:12

Sitter i ett grupprum med tvillingen och pluggar svenska..


Sen blir det kommunikation, lunch och engelska, så slutar man halv tre . . .  

Hoppas ni har en bättre alla -dag.


Kram på er!



BingoBus i sommras :)

 

Av rebecca norrman - 11 februari 2012 22:53

Sitter i sängen med Johan och pluggar svenska.

Superroligt en lördags kväll   ...


Nu ska vi nog kasta bort alla böcker, anteckningsblock och pennor för ikväll & mysa istället :D

Ni får ha det så bra, men kom ihåg att kommentera på det förra inlägget så att jag får några att skriva om. Ser ju hur många som kolla bloggen, ni är mycket dåliga på att skriva tycker jag!


Natti natti på er allihopa, kramizar Y


Gamla bilder, men men...

Av rebecca norrman - 10 februari 2012 12:39

Kommentera med ditt för- och efetrnamn så ska jag.


Den första - Skriver två meningar om.

Den andra - Lägger ut en bild på.

Den trdje - Skriver en kort text om.

Den fjärde - Länkar till bloggen.

Den femte - Skriver ett ord som beskriver just dig.


Bild på mig från midsommarafton 2011 :)

 

  

Av rebecca norrman - 10 februari 2012 09:38

Mina fina systrar!


När jag badar med delfinerna!


 


Kramizar!

Av rebecca norrman - 10 februari 2012 08:57

Vaknade nyss, nu ligger jag och kollar på film.

Måste väl ta och göra lite svenska när jag vaknat till ordentligt.

Ha en bra dag allihopa    


 

Det är kärlek.   


Av rebecca norrman - 9 februari 2012 22:47

Blir hemma från skolan imorgon med.

Nu ska jag sova!

Imorgon blir det väl: sova, bli frisk, sova, bli frisk, sova, bli frisk och plugga...


 



 

Ha de bra, natti   

Av rebecca norrman - 9 februari 2012 13:29


 


 


 


 


En mycket lyckad dag med vännerna!

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards