horseprincess

Alla inlägg under augusti 2010

Av rebecca norrman - 31 augusti 2010 21:09

Hejhej,

är ute i stallet, sara och ella sover och jag o sander tittr på fångarna på fortet.

Kommer imorgon och tänker FAN klar hela dagen då...

 

   

Hare bäst // horseprincessY

Av rebecca norrman - 31 augusti 2010 14:45

Hejhej,

tog mej iväg till skolan idag. Kände mej hängig men man vill ju inte missa för mtcket.

Vi började vid halv 9 & slutade halv 3.

Första lektionen, ja eller lektionen men dom pratade om lite allmänt, typ papper som skulle in som vi fick andra dagen (den har dej lämnat in) & så fick vi byta platser ;(

för vissa pratar bara hela tin. Fast jag fick bra plats berdvid My :D Längst fram, men det får väl duga..

Sen hade vi lite SO. Typ Demokrati eller vad det nu heter ;) .

Sen fick vi rast & jag mådde så dåligt & bara skakade hela tiden så mormor fick komma & hämta mej. När jag åkte hade dom engelska tror jag.

När jag kom hem bytte jag och för jag frös så mycket. Mjukisar & pappas T-shirt & ett par riktigt tjocka sockor :)

Sen gick jag o la mej, somnade vid kanske halv 11 & vaknade för typ en kvart sen, halv 3. För att Amanda hade med sej 3 kompisar hem.... Dom var ju inte så tysta så jag vaknade & gick ner & sa till dom att dom skulle vara tysta för mamma har jobbat natt & måste sova.

Nu sitter jag här & vill inget annat än att bli frisk :(

För imorgon är det skol foto & det vill jag inte missa ! ;(

Kanske bloggar lite senare om jag orkar, hur jag mår & så.

 

Mina kläder för tillfället.

  

pappas tröja, med målarfärg på magen ;)

  

mina stålfors mjukisar.

 

mina älskade mys strumpor.

 

 

     

Hare braa //sjuklingen beccaY

Av rebecca norrman - 30 augusti 2010 20:50

Hej igen,

nu sitter jag och tittar på fångarna på fortet.

Ska snart sova, natti :**

          

 

Har beställt kläder från H&M dom kom idag, allt faktist en av mandas saker kommer i oktober..

   

svarta leggings, rosagrå randig tröja & en grå kofta ! ;D

 

//sjuklingen beex Y

Av rebecca norrman - 30 augusti 2010 15:27

Hejsan.

Vart ingen skola idag, sjuk..

Känner mej typ hängigare än igår, så min dag har jag tillbringat i sängen främför tv:n .

Har blivit en del filmer, "Söderkåkarna" och sen "Änglagård andra sommaren"  jätttte bra, precis som första filmen. Sen varte "Nanny McPhee" & "Rida Terräng" nu ska jag titta på "Att Angöra En Brygga" sen blire nog "Black Beauty" och om jag orkar "7 Miljonärer" .

Har gjort lite bilder oxå ;D (älskar att fixa med bilder, även om jag inte är så jätte duktig på det).

  

    

  

// sjuklingen

Av rebecca norrman - 29 augusti 2010 16:57

Allt jag behöver är att veta att ni andas.

Att känna era händer i mina.

Att höra era röster i mitt huvud.

Ni är dom enda för mej.

Jag älskar er bästavänner.

 

      

 

Hejj,

ja som sagt jag är sjuk... Ligger hemma genom förkyld! :(

Blir ingen gymnastik idag, jag hoppas att jag kan gå till skolan imorgon.

Kraamar //horseprincessY

Av rebecca norrman - 28 augusti 2010 20:51

 

 

 

 

 

Sjuk.

 

 

 

 

 

Av rebecca norrman - 25 augusti 2010 21:41

  

GRATTIS

  

VÄRLDENS

  

BÄSTA

  

TVILLINGSYSTER !!!


:*


♥♥♥♥♥♥


Hejhej,

Ja min dag började som alla andra dagar nu när skolan är igång. Fixa mej och sen åka till skolan. Jag och Towe brukar ju cykla men idag så gick vi istället.

Lekar i skolan idag oxå, för det är ju inte klart med någonting typ. Inte schemat och inte lärare och typ inget.. Jaja, efter skolan hämtade Marie mej utanför stålfors och sen åkte vi och häntade Sander vid badhuset. Sedan åkte vi till stallet, vi red en sväng ( jag trodde jag skulle ramla av ;p ) hehe, bollan var pigg och tyckte att det var jätte roligt. :D

Sen körde Marie hem mej och jag skyndade mej till gymnastiken.

Det var roligt även fast jag och några till försökte förklara för Linnis (strumpan)(linnea) att ;

- man har en näsa och dubbelt så många armar, sa becca

- men jag har inte fyra armar, sa linnis

- nej, det sa jag inte, sa becca

- jo, du sa ju att jag hade två näsor, sa linnis

- nej, en näsa och dubbelt så många armar, sa becca

- ja då blir det ju två näsor och fyra armar, sa linnis

- NEJ !!! En näsa och dubbelt såmånga armar. Alltså om du har ett äpple.....

- men nyss var det ju en näsa ? ;o , avbröt linnis

- ja, men om jag bara får förklara hur jag menar, sa becca ( irriterat )

- okej :) , sa linnis som fortfarande inte fattade någonting.

Om du har ett äpple och sen tar du och dubblar det, alltså så att det blir dubbelt så mycket som ett, förklarade becca

- 3 , sa linnis förvirrat.

- neeejjjj , dubbelt alltså 1 + 1 = ? (becca)

- jaha, 2 , (linnis)

- ja, duktig flicka. Så om du skulle ha två äpplen och dubbla det ? (becca)

- 4 (linnis)

- JA ! duktig, du kan ju :D (becca)

- mm (linnis)

så om du alltså har en näsa och dubbelt så många armar, hur många armar har du då ? (becca)

- 4 ?! (linnis)

- Men nej ! 2 !!! ;O (becca)

- men du sa ju... (linnis)

- ja, en näsa 1+1 alltså, avbröt becca.

- men det går ju inte ihop ??? (linnis)

- jag tycker synd om din lärare (becca)

- ( linnis skrattar i 5 min )

- Nej jag skoja, men snälla om vi säger att du har 3 näsor.... (becca)

- men jag har ju bara en ? ;o (linnis)

- Nehe det menar du inte ;oo . Ja det vat jag väl men om vi bara säger så.

- okej.. (linnis)

- ja, du har 3 näsor om du dubblar det vad blir det då ? (becca)

- 6 (linnis)

- Ja men du kan ju ?  så om vi nu säger att du har två näsor ..... (becca)

- men nyss hade jag ju 3 ?? avbröt (linnis)

- Ja, men tyst ! Nu har du två. och om du dubblar två = ? (becca)

- 4 :) (linnis)

- JA, grattis !! :D

- hahahahahahahahahahahahahaha (linnis) ......

- så om du har en näsa och dubblar det = ? (becca)

- 2, (linnis)

- Ja men kolla du fattar ju .. (becca)

ja :D (linnsi)

- Så, du har en näsa och dubbelt så många arman ? (becca)

- 3 (linnis)

- !!!!!!!!!!!!!!!!!! ;OOOOOOOOOOO (becca)

- Va ? först har jag en näsa, sen 3 och sen 2. Sen har jag 4 armar och 6 ben och 3 näsor och ......... (linnis)

- Men snälla ! ;o (becca)

- Okej, jag frågar pappa . (linnis)

- Bra ..........!! (becca)

- Hahahahahhahahahahahahahahhahaha (linnis) .....

ja så om du nu har orkat läsa allt så visst vare kuligt ;)) hur trög får man vara lixom ?? ;o hahahahaha

älskardej linnis :** ♥♥♥

nu har jag ätit och sitter här, ska snart duscha,

hare bra //horseprincessY

Av rebecca norrman - 23 augusti 2010 20:31

Hejsan,

Jaha då var det skola igen då..

Fast nu ska vi inte klaga, det här är det sista & ska bli det roligaste året på stålfors! :D

9F, känns ju lite konstigt kanske men det får väl fungera.. Även fast det ska vara 9D & inget annat ! ;)

Menmen, det har ju börjat bra i alla fall. Skönt att det inte är några lektioner första veckan :))

 

Nu är jag anmäld till körskolan oxå, och förmodligen får jag min rosa moppe på onsdag, senast fredag :D !

 

      

Hare bäst //horseprincessY

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards