horseprincess

Alla inlägg under maj 2011

Av rebecca norrman - 22 maj 2011 16:31

Vet inte när vi vaknade imorse men typ halv 11 och så fixa vi oss och åt frukost.

Sen hängde vi me pontus till bussen för han skulle o spela golf. Sen skulle alex hem så jag och lina hängde me han en bit. Efter det åkte lina hem och jag till vilsta.

Nu är jag hemma men ska åka igen, ska till stallet och fira Ella som fyller år :D

Hare så bra allihopa, kraamar ♥

Av rebecca norrman - 22 maj 2011 16:27

Vaknade typ 12 - halv 1

Sen åkte jag och mamma till stan och sen till tuna, jag köpte lite kläder och skor o örhängen typ :)

Sen gick jag hem och satte mig i solen o måla naglarna, så kom fredde och johan och hälsa på från ingen stans ;D vi snackade ett tag sen drog dom och jag o mamma åkte till stallet.

På väg hem från stallet hämtade vi upp lina och pontus sen kom alex till mig och vi alla sov hos mig :) vi typ kolla på film, snacka o så ;p

Sen somnade vi kanske två o vaknade o somnade och så typ.. :) ♥

Av rebecca norrman - 22 maj 2011 16:22

I fredags :

- skola

massor me lektioner , slutade tre i stället för fyra i alla fall :)

Sen åkte jag, lina och jossan ner på stan och träffa alex. Så väntade dom på mig mär jag     .

Sen åkte vi till tuna o gick där en stund.

Sedan gick jag, lina o jossan hem till mig och åt o alex hem till sig. När viätit gick vi till alex och va där till typ , ingen aning... ♥

Av rebecca norrman - 21 maj 2011 12:00

Godmorgon!

Vad ska man hitta på idag då? Man måste väl göra någonting roligt idag , vi dör ju inatt vid 12 ;)


Ska nog ta o ringa lina nu, hare bra allihopa. ♥  

Av rebecca norrman - 20 maj 2011 22:48

Vet att jag inte har bloggat på länge...

Men har inte orkat ;D

Sanna, adde, hanna, lelle, piff, johan och lisa n ska skriva om er jag lovar men orkar inte ikväll..


varit med lina, jossan och alex idag efter skolan :D

kolla på bilderna så förstår ni rubriken ;D




  


  


  


  


nattinatti :* ♥

...

Av rebecca norrman - 10 maj 2011 21:24

fyar månader och tre dagar.

nu är det slut, men jag tror att det var bäst för oss båda..

du är en underbar person glöm inte det!

?

Av rebecca norrman - 8 maj 2011 17:38

Vill du att jag ska beskriva dig med 5 ord

kommentera med ditt namn + om du vill ha en bild på dig eller inte! :D ♥

Av rebecca norrman - 8 maj 2011 12:24

Idag blir det som vanligt på söndagar till vilsta och va ledare. Sen hem och äta sen dit igen och träna :)

Så hare så bra allihopa! ♥

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards