horseprincess

Alla inlägg under februari 2011

:)

Av rebecca norrman - 3 februari 2011 12:27

Fick nya kläder av mamma igår! :D

  

Grå mjukisoverall från H&M

Blå tjocktröja från H&M

hihi (Y)    

                           //horseprincessY

Av rebecca norrman - 3 februari 2011 11:24

Är hemma o är sjuk så vaknade nyss ,

min dag blir väll att ligga och titta på tv med småsystrarna som oxå ee hemma och sjuka...

Ah har inge att skriva så det får väll räcka för ett tag :)

 

Ah , så här ser det ut hemma hos oss just nu..

      

  

  


Sjuklingarna norrman. ♥

   

//horseprincessY

Av rebecca norrman - 2 februari 2011 18:21

Biljetten fixad i alla fall. (Y)

Längtar tills på fredag.. :/ <33333

 

  

Av rebecca norrman - 2 februari 2011 15:54

Heej ,

blir inte att hälsa på bollan idag ;(

 

Åh , jag kan inte sova har försökt med det...

De ee inte bra när man typ är sjuk på grund av sönmbrist o annat :/

Aja orkar inte skriva mer , kanske skriver mer ikväll eller imorgon..

Ha en bra onsdagkväll alla läsare :*         //horseprincessY

 

 

 

Man förendras på utsidan , men man ee alltid samma människa inombords...  

Var dej själv, alla andra finns redan ~

      

Av rebecca norrman - 2 februari 2011 11:42

Heej ,

fick lov att åka hem från skolan idag för jag mår ju som sagt inte så bra..

 

Om jag orkar ska jag ut och hälsa på bollan lite senare för har inte träffat henne på jätte länge och kommer inte kunna göra de den där eller nästa helg heller.

Skriver kanske mer senare , nu ska jag sova lite och läsa lite på engelskan..

 

Ha de bra ,          //horseprincessY

Av rebecca norrman - 1 februari 2011 18:53

Dagen ,

jobbig jobbig o typ lite jobbig..

okeej ska inte klaga , men mår inte så bra.. känner mej lite sjuk typ :/

Aja, har snackat med adde i telefon lite då o då idag i alla fall. Bilr man lite piggare av. (Y)

Efter skolan hängde lina med mej hem och vi har pluggat... Fast de va inte så jätte tråkigt vi gjorde engelska, då ska vi läsa en bok på engelska o sen skriva om den då och då. Så vi läste ett tag sen hängde jag med henne till bussen.

Nu har jag ätit och ska fortsätta med engelskan ett tag, sen blir det nog att gå o lägga mej eftersom jag inte mår så bra kan de ju vara bra att sova lite typ ;)

 

Ha de bäst   //horseprincessY

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards