horseprincess

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av rebecca norrman - 20 februari 2011 23:54

Piff o puff i fredags.

                                           


Lina. Min ängel. Du är mitt allt. Du ee den bästa vännen som finns.

Älskar dej sååå mycke. ♥

//din puff :* ♥

Av rebecca norrman - 20 februari 2011 18:07

Lina - LARVIIIGast

Sanna - SERIIIÖSast

Lisa - LISTIIIGast

Towe - TOKIIIGast

Becca - BUSIIIGast

De ee vi de ;DD

( synd att du inte kunde vara med lollo  ) - saknar dej massor!

Bilder från i fredags ,

                                        

Älskar er tjejer. ♥♥♥    //horseprincessY

Av rebecca norrman - 20 februari 2011 17:01

Heej, ledsen att jag inte bloggat men har varit med lina o liksom inte hunnit eller orkat..

Men kan ta lite kort om mina dagar börjar med

 

fredags,

Var med dom bästa tjejerna i världen ! :D

Lina sanna lisa o towe. Lova skulle varit med men blev sjuk ;(

+ lina sov här :D

 

lösdags,

var med lina hela dan :)

vi typ titta på film o titta på film o sov ;)

sen tittade vi på melodifestivalen o bääästa låten gick direkt till gloooben :)) kan de bli bättre? ;)

+ lina sov här :D

 

idag,

lina åkte hem när jag skulle till vilsta o va ledare.

Nu har jag inte gjort så mycke ska snacka med lina snart..

 

Kommer bilder från i fredags lite senare :)

Nu vet jag inte vad jag ska göra, bloggar imorgon om jag hinner vilket jag borde göra eftersom vi har looov ! :DDD       //horseprincessY

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards