horseprincess

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av rebecca norrman - 11 februari 2011 20:01

Nu har vi varit i badhuset, orkade inte bada så länge.. Solade solarium jätte sköönt :D

Nu sitter jag här typ död ska nog gå o sätta mej vid tv:n med familjen.

 

Lite fler bilder,

                            

Ha de bra :))          //horseprincess

Av rebecca norrman - 11 februari 2011 13:45

Heeej :)

Nu är hela min familj och sanders familj i backen o åker skidor. Det är ganska kallt tycker jag och typ snöstorm men nu skiner solen i alla fall :)

Själv sitter jag i stugan o titta på "Hign school musical 2" hihi, vilket liv man har...

De ee lite tråkigt för jag har längtat efter att vi ska åka iväg med familjen o åka skidor , så blir man sjuk :(

men jag hoppas att jag kan åka ett tag imorgon i alla fall :)

Hahaha , nu fick jag välja säng först eftersom pappa skjutsade hit mej , jag o manda brukar alltid tjfsa om vem som ska sova vart ;)

Har med mej kameran så kommer nog mååånga bilder kan jag tro ;)

 

Här är några jag tog innan jag åkte till stugan ,

                                  

Nu blire att titta på "Hannah Montana the movie" och vänta på att dom ska komma hem från backen ;)

SMSA! :*                     //horseprincessY

Av rebecca norrman - 11 februari 2011 13:00

Har inte bloggat på ett par dar eftersom jag ee sjuk.  

 

Har varit hos doktorn och nu måste jag äta antibiotika så får vi väl hoppas att de blir bra snart...

 //horseprincessY

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards