horseprincess

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av rebecca norrman - 3 februari 2011 21:27

Jag skulle behöva vara hemma en dag till egentligen , men eftersom vi har prov på hk:n och jag ska byta till sy slöjd så kommer jag att komma jätte mkt efter... :/

Men men ,

nu har jag typ gjort klart engelskan för den här veckan och så fixar jag med någon gymnasie sak som ska vara klar imorgon... :(

 

Jag åker till adde imorgon så kommer inte att blogga så ni vet :D

Ha de bra ;*       //horseprincessY

:)

Av rebecca norrman - 3 februari 2011 12:27

Fick nya kläder av mamma igår! :D

  

Grå mjukisoverall från H&M

Blå tjocktröja från H&M

hihi (Y)    

                           //horseprincessY

Av rebecca norrman - 3 februari 2011 11:24

Är hemma o är sjuk så vaknade nyss ,

min dag blir väll att ligga och titta på tv med småsystrarna som oxå ee hemma och sjuka...

Ah har inge att skriva så det får väll räcka för ett tag :)

 

Ah , så här ser det ut hemma hos oss just nu..

      

  

  


Sjuklingarna norrman. ♥

   

//horseprincessY

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards