horseprincess

Alla inlägg under januari 2011

Av rebecca norrman - 9 januari 2011 20:22

Hejj ,

Hemma från salbohed nu.

Har inge att skriva , vi gjorde inte så mycke typ lyssna på musik , snackade o tittade på filmer ;D ( jag har titta på skräckisar!! det är ju otroligt ;o jag kollade inte hela tin men ändå ;) )

Nu ska jag ner o äta me familjen ,

hare bra      //horseprincessY

 

Längtar redan tillbaks !! :( ♥

Av rebecca norrman - 5 januari 2011 15:02

Piff och Puff drar till salbohed imorgon , så jag kanske inte skriver på ett tag..

      

Hare bra så länge    //horseprincessY

 

Av rebecca norrman - 5 januari 2011 13:00

Hejsan :D

Jag och lina somnade vid typ , eller lina somnade halv 5 typ och jag vid typ halv 4 :S

Så vi va lite trötta idag är vi blev tvungna att kliva upp vid 9 ;p

Vet inte vad som händer ikväll , sakna lina typ ;)

 

Lite bilder från idag :D ♥

           


//horseprincessY

Av rebecca norrman - 4 januari 2011 11:32

Heeej :))

igår kväll va jag me lina ett tag , vi åkte skridskor och gungade typ ;)
Nu ska jag blondera klart mitt hår , vi köpte blonderings grejs och började igår men de visade säg att mitt hår blivit längre o tjockare så det räckte inte till hela håret ;) så nu får vi fortsätta ...
Ikväll blir det bio med , lina , manda , mamma , camilla o sander :))
kanske skriver efter de om jag hinner ,    //horseprincessY

Av rebecca norrman - 3 januari 2011 15:44

Hejhej , mina dag började i stallet med mamma.

Vi red en sväng och fixade lite i stallet :)

Nu är jag hemma, ska duscha och sen typ snacka med lina. Hon skulle typ sova här men nu vet jag inte om hon vill , så vi får se..

 

Nu äre nog , nu måste jag ta o ge igen på mina små systrar.

Imorse när jag skulle borsta tänderna så frågade jag mamma om de va någe fel på tandkrämen för det smakade salt... Men sen kom jag på att de säkert va mandis o vickan som haft salt på den igar , om mycke riktigt , vickan bara skrattade !!

Ikväll blir det inte kul för dom , de kan jag lova de ;))

 

Hihi , hare bra    //horseprincessY

Av rebecca norrman - 3 januari 2011 01:14

Mina sötnosar till småsyskon har tittat förmycket på "buskul" och nu gör dom alla möjliga bus på mej :S

Haha, fast dom ska får igen.. De kan jag lova ;)

 

Jag och lina börjar imorgon ;)

hihihi, BUSKRIGET är igång !!! :D

 

Min tandborste ;/

  

 

Eejjuuuu !!

Kaviar på mitt handtag + på handtaget till badrummet :S

(fast det var mer på det, innan jag tog bilden ;p)

  

 

En vatten ballong i mina skor....

  

 

En potatis med en sån där grej som låter på, satt i avgasröret på mammas bil. Så när vi skulle skjutsa hem lina så tutade det ;)

  

 

//horseprincessY

Av rebecca norrman - 3 januari 2011 00:29

Hello, vet att jag ee seeeg på att blogga.. Men de ska vi ändra på ;p
Ah, vecka 52 va jag hos min lilla ponny typ hela tiden ( i alla fall om ni frågar lina )   
Hihi, ramlade va bollan några gånger  men det är som tur inte så högt och de gör inget hon är bäst ändå ;D

Ramlade av táta oxå, de ee lite högre men det är tur att de är snö, de blir lite mjukare då ;)

Haha, det låter som att jag är sämst på att rida, men vi har lixom tolkat och hästarna blir pigga och jag rider utan sadel. jag hade ju typ räknat med att ramla av mera, hihi ;)

 

Fiinaste ♥

                

               

 

Finaste olle ♥     

 

  // horseprincessY

Av rebecca norrman - 1 januari 2011 19:25

 

nu äre,  

2011 (Y) <3

 

 

 

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards