horseprincess

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av rebecca norrman - 20 januari 2011 22:04

Heeej :D

Ja som sagt dagen har virit seg...

Men de kanske är för att jag inte mår någe bra.. :/

Känner mej yr och ont överallt hela tiden... Men ah , va i skolan ändå , för jag klarar inte av att missa någonting nu när det snart är nationella prov o så..

 

Lektionerna idag ,

* idrott , skridskor

* matte

* lunch
* 3 timmars lång håltimme.. Men den va helt okej med dej bästa piff ! :)

* matte..

* b-språk , jag o lina hade tänkt jobba so. de gick bra ett tag i början.. sen bytte jag o markus ;) hihi , han fick jobba med min so o jag tog över hans matte ;D fast vi fick inte så jätte mycke gjort men ändå..

Sen var kl: 4 o vi slutade äntligen...

Då hämtade pappa mej o lina och sen åt vi lite hemma hos mej innan vi gav oss av till Rinman för ännu ett besök.. :/

De va lite jobbigt eftersom vi redan vet vad vi vill , men man var tvungen så ja..

 

Nu fixar jag lite i mitt rum inför imorgon ,, så vi får plats o så ;p

Sen måste jag duscha o greja innan jag kan gå o lägga mej..

 

Eftersom adde johan o sander kommer imorgon och är här tills på söndag så kanske jag inte blogga någe.

Ha de bra så får vi se när jag skriver nästa gång.. ♥

         //horseprincessY

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards