horseprincess

Alla inlägg under januari 2011

Av rebecca norrman - 15 januari 2011 20:05

Heej :D ♥

Såå skönt med lördag ,

idag har jag inte gjort så mkt , typ

vaknade vid halv 12 kanske ;D

sen åkte jag o mamma till stallet , red först en sväng på bollan så att hon inte skulle bli ledsen för jag o mamma o sander skulle rida ut på islandshästarna :))

Sen när vi kom hem så satt jag vi datan ett tag , sen vare kvällsmat.

Nu ska jag nog sätta mej i soffan me familjen och titta på tv :D


  

Ha de braaa        //horseprincessY

Av rebecca norrman - 15 januari 2011 19:44

Heej , nu när skolan har kört igång igen så har jag inte riktigt tid att blogga , men jag gör mitt bästa..

Eftersom jag inte haft tid så tänkte jag skriva om i torsdags o fredags nu ;p

 

torsdags ,

* Idrott , skridskor

* matte

* lunch

* hälsa , för dom som har de ( fast jag hängde med dom till vilsta för att åka pulka.. )

* matte / svenska , jag hade matte

* b-språk , hihi jobbade med matte..

slut ! :D

Hehe , vart matte matte o matte idag typ ;)

 

fredags ,

* sjöjd , trä

* b-språk , jobbade med biologi

* lunch

* hk , vi lagade soppa ;)

* no , biologi

* bild , där bygger vi små hus av typ kartong.. :)

slut ! :D

Sen på kvällen blev de att gå till lundbyskolan o åka skridskor me min kära syster o hennes kompis :D ♥ sen tittade vi på film o sen satt jag vi datan ett tag , sen gick jag o la mej för jag va jätte trött efter sen lååång skoldag , vi började liksom halv 9 o slutade 4 :/

 

 

tordsdags , på idrotten... :) ♥

      

hihi , vi måste ha hjälm , annars får vi inte åka :/    :D

 

torsdags , på väg till vilsta... :) ♥

      


fredags , på bilden... :) ♥

    

den där kniven är läskig ! :(

 

ha de braaa :*       //horseprincessY

Av rebecca norrman - 13 januari 2011 21:02

Josse :D ♥

Har inte känt dej länge alls , inte ens ett år ! ;)

Men du ee ändå en av dom bästa , jag har ju inte så många minnen med dej precis , inte utanför skolan i alla fall ;)

Men de får vi ändra på ? :D ♥

 

Vet inte vad jag ska skriva mer , eftersom vi inte känt varandra så länge o så ... ;p

Men ,

JAG ÄLSKAR DEJ O FINNS ALLTID HÄR !! :* ♥♥♥

   //horseprincessY

Av rebecca norrman - 13 januari 2011 20:39

Ewe ,

Lärde känna dej , eh får se ... på 6-års ? ;p

Ah , men i alla fall ;)

Du är en snäll , söt , rolig och jätte bra vän ! :D ♥

Har några minnen tillsammans med dej ,

men nu när vi inte går i samma klass länger så har vi typ inte lika bra kontakt längre :/

Saknar dej även om jag typ ser dej ibland i skolan o så... ♥

 

Du ee en ängel ewe , du finns alltid där och de ee så skönt att veta att jag kan snacka med dej om allt mellan himmel o jord... :) ♥

Du ee en av mina bästa vänner och jag vill inte förlora dej !

Jag finns alltid här för dej oxå , de ska du veta ! (L)

 

Älskar dej sååå mycke gumman ! :* ♥♥♥

                                  //horseprincessY

Av rebecca norrman - 13 januari 2011 20:27

Nilla ,

Du ee en suuuper bra vän :D

Jag har så många minnen med dej !

t.ex Umeå :DD   de kan man inte glömma...

Haha , när vi skulle äta , dom måste ju trott att vi va dumma i huvudet på riktigt eller nått ;p

Vet inte vad jag ska säga ,, men var rädd om dej sötnos för du är som gjord av glas och de går lätt sönder , och vad skulle jag göra utan dej :o ♥

Vi har glidit ifrån varandra lite och jag saknar dej jätte mycke , de bli nog bättre nu när gymnastiken kör igångpå riktigt o så :)

 

Gamla bilder , men ändå ... :D ♥

      

Älskar dej ! ♥♥♥

                                  //horseprincessY

Av rebecca norrman - 13 januari 2011 20:13

Hanna ,

Vart ska jag börja ? :o ♥

 

Lärde känna dej genom Sander när vi va små , typ på ridlägret :)

Du är en jätte bra vän , som jag tyvärr inte träffar så ofta :/

Du är en av dom bääästa människorna på jorden hanna !

Vi har många minnen tillsammans , men fler ska det nog kunna bli ;)

Hihi , du är alltid glad ( och skrattar )   ;)

haha , när vi ska ut o rida , de ee ju bara bäst , skrattar från vi sitter upp tills vi hoppar av om inte längre ;)

De va jätte kul med dej i somras , de hoppas jag att vi kommer få uppleva flera gånger :D  när vi skulle byta häst , jag lovar det finns ingen som är lika bra på de som du o jag :))

 

Du är bäst hanna , var rädd om dej för jag vill inte förlora dej .. ♥

Utan dej är jag ingen !

Jag finns alltid här för dej , de vet du ! :*

( även om här är ganska långt bort... )

 

Jag älskar dej ♥♥♥

                                        //horseprincessY

Av rebecca norrman - 12 januari 2011 21:36

Adde ,

Lärde känna dej när vi va små , på ridlägret hemma hos hanna o johan :)

Haha , då va vi ju tillsammans ett tag men eftersom vi va så små så gick de ju inte att hålla kontakten och sen tog de ett tag innan vi sågs igen..

Sen har jag bara träffat dej några gånger när jag varit med hanna :)

Men sen tog jag o lina tag i de och kom till dej o johan :D

Jag visste inte att jag verkligen gillade dej tills vi sågs..

Sen bliv vi tillsammans ,

fredagen den 7 junuari 2011 , och de kommer jag inte o glömma :*

Jag älskar dej adde ♥

Du är den bästa som finns, snäll, rolig, söt, hjälpsamm, bara bäst !

Hihi , killen me självförtroendet de ee du grabben ;)

Hittar ingen bild , men det får bli bra ändå ;D

 

Saknar dej älskling , hoppas vi kan ses snart ! (L)

Du ee bäst de vet du..

Du har den största platsen i mitt hjärta adde , (tillsammans me lina) ;*

Skulle säkert kunna skriva mycke mer men då kommer du inte orka läsa allt ;)

 

puss o kraam ♥♥♥

                                        // din becca Y

Av rebecca norrman - 12 januari 2011 20:54

Johan ,

Lärde känna dej genom sander för länge sen :)

Du är en jätte bra vän som jag inte vill förlora... ♥

Kommer inte ihåg första gången jag träffade dej , vi var ju väldigt små ;) men det var nog hemma hos er när det va ridläger :D

Du är jätte snäll , rolig , söt , omtänksam och mycke mer :)

Saknar dej johan , hoppas att vi ses snart !

Du har oxå en stor plats i mitt hjärta lillen :D

 

Har ingen bild så ah... :D

Älskar dej för den superbra vännen du är ! ♥

       //horseprincessY

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards