horseprincess

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av rebecca norrman - 12 januari 2011 21:36

Adde ,

Lärde känna dej när vi va små , på ridlägret hemma hos hanna o johan :)

Haha , då va vi ju tillsammans ett tag men eftersom vi va så små så gick de ju inte att hålla kontakten och sen tog de ett tag innan vi sågs igen..

Sen har jag bara träffat dej några gånger när jag varit med hanna :)

Men sen tog jag o lina tag i de och kom till dej o johan :D

Jag visste inte att jag verkligen gillade dej tills vi sågs..

Sen bliv vi tillsammans ,

fredagen den 7 junuari 2011 , och de kommer jag inte o glömma :*

Jag älskar dej adde ♥

Du är den bästa som finns, snäll, rolig, söt, hjälpsamm, bara bäst !

Hihi , killen me självförtroendet de ee du grabben ;)

Hittar ingen bild , men det får bli bra ändå ;D

 

Saknar dej älskling , hoppas vi kan ses snart ! (L)

Du ee bäst de vet du..

Du har den största platsen i mitt hjärta adde , (tillsammans me lina) ;*

Skulle säkert kunna skriva mycke mer men då kommer du inte orka läsa allt ;)

 

puss o kraam ♥♥♥

                                        // din becca Y

Av rebecca norrman - 12 januari 2011 20:54

Johan ,

Lärde känna dej genom sander för länge sen :)

Du är en jätte bra vän som jag inte vill förlora... ♥

Kommer inte ihåg första gången jag träffade dej , vi var ju väldigt små ;) men det var nog hemma hos er när det va ridläger :D

Du är jätte snäll , rolig , söt , omtänksam och mycke mer :)

Saknar dej johan , hoppas att vi ses snart !

Du har oxå en stor plats i mitt hjärta lillen :D

 

Har ingen bild så ah... :D

Älskar dej för den superbra vännen du är ! ♥

       //horseprincessY

Av rebecca norrman - 12 januari 2011 19:46

Piff ,

Vart ska jag börja :O

Du är bäst och betyder allt , utan dej kan jag inte leva ...

Men allt började i 7:an , vi började i samma klass och eller jag vet inte hur vi vart kompisar men typ i 8 började vi vara me varandra inte bara i skolan utan på fritiden oxå :)

Sen vart vi som tvillingar och sen dess har jag inte klarat mej utan dej ♥

Du delar den största platsen i mitt hjärta (me adde) och jag vill aldrig förlora dej !

 

Du ee sötast , finast , gulligast , bäst , du ee allt för mej ! ♥

Just nu saknar jag dej så så så så så mycke ! ;( <3

 

Vet inte vad jag ska säga mer , finns inge mer att säga än att

jag älskar dej :*

Du har ett hjärta av guld , var rädd om de lina ♥

Åh , min kära tvillingsyster vad ska jag mer säga :o .... jag skulle kunna få ihop flera sidor långt , men de skulle du inte orka läsa så ah :*

 

               

Älskar dej piff :* ♥♥♥

 

                                               //horseprincessY

Av rebecca norrman - 12 januari 2011 19:17

Jossan ,

Vi lärde känna varandra i 7:an.

Vi vart ju inte bästa kompisar kan man ju inte säga , men vi lärde känna varandra bättre o bättre :)

Jag vet inte vad jag ska säga ....

Men vi har några minnen du o jag , som jag inte kan glömma ;)

Typ när jag sov hos dej du vet ;D

Du är en bra vän o jag älskar dej ♥


  

Har typ inga bilder , men hittade en gammal ;)

  tihihi ,

                //horseprincessY

Av rebecca norrman - 12 januari 2011 17:55

Sanna ,

Vi lärde känna varandra i 1:an. Du kom som ny till våran klass på lundbyskolan och jag förstår att de inte kan ha varit lätt :O  ( hmm, du vet alla dom som gick i den klassen o så... )

Då var vi ju bara 5 tjejer och jag var ju inte så mycke med dom , sen kom du och vi blev 6 st :)

Jag försökte vara en hjälpande hand , men de var ju inte så lätt ( du vet vad jag syftar på ) ... men sen med åren kom vi varandra närmare och började vara på fritiden oxå :)

Du har en stor plats i mitt hjärta sanna ♥

Nu är vi suuuuper bra kompisar och allt !

 

Jag har så många minnen med dej sanna , kommer aldrig att glömma !

( hihi , bäääärfis )

Du ee en jätte bra kompis och jag vill aldrig förlora dej :*

 

Du har ett hjärta av de mäst sköraste som finns , och de måste du vara rädd om..

 

  

Jag älskar dej för den du ee sanna , den bästa :* ♥♥♥

         //horseprincessY

Av rebecca norrman - 12 januari 2011 16:43

Kommentera det här inlägget med ditt namn om du vill att jag ska skriva ett inlägg bara om just dej :)

Det kanske inte blir det längsta inlägget precis .... men ändå ;D

 

   // horseprincessY

Av rebecca norrman - 12 januari 2011 16:28

Dagen ,

* idrott ( typ någon läskig sak , fatta inge men de va lite kul ! )

* dd ( första drama dans i år :D de va väl kul de me )

* lunch

* so

* engelska ( prova på typ ett till gamalt nationellt prov , fast en hörövning )   ;(

 

Sen bussen hem me totto o jossan o nåra till :)

Nu ska jag typ göra klart biologin som ska vara klar tills på fredag :/

 

En helt vanlig so lektion , fast ändå inte , för de va inte lika boooring som de brukar ;)

    

 

Ha de braaa :)       //horseprincessY

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards