horseprincess

Alla inlägg under december 2010

Av rebecca norrman - 8 december 2010 07:49

Godmorgon !  

 

Idag blir det att gå till skolan  

Jag är inte frisk, men ändå..

Nu ska jag ner och sätta upp håret och sen kommer lilli. Mamma skjutsar oss så slipper skynda till bussen.. :)

Hare bra :)                                           //horseprincessY

Av rebecca norrman - 7 december 2010 17:30

  

 

Jag vill ha jullov !

 

Ja, vem vill inte de...

Jag längtaaaaar, orkar inte gå i skolan mer nu.. Nu vill jag ha lov :(

 

  

 

 

 

  

   

   

   

    

Av rebecca norrman - 7 december 2010 15:12



//horseprincessY

Av rebecca norrman - 7 december 2010 15:08

Hej,

jag vet att jag är dålig på att skriva men det får vi försöka ändra på..

 

Nu är jag hemma för jag är sjuk :(

Idag har jag

sovit

pluggat

städat

data

ja, men imorgon happas jag att jag mår bättre så att jag kan gå till skolan..     //horseprincessY

Av rebecca norrman - 1 december 2010 17:50

Hej, ledsen att jag inte skrivit på länge men det är mycke i skolan o så nu...

Ah, men min dag har virit bra pluggat lite med lilli efter skolan..

Nu ska jag lägga mej o titta på film kommer säkert somna för mår inge bra.. :(

Vi hade matte prov a-del i tisdags och så har vi b-delen imorgon.. Så ska so:n vara inlämnad imorgon o den är vi klara med. Nästa vecka har vi kemi prov och en läxa som som ska vara inlämmnad på onsdag men den är inge svår som tur är...

Ah, vet inte om jag kommer hinna skriva imorgon eftersom jag har tränging oxå men vi får se :D

Hare bra så länge,,    //horseprincessY

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards