horseprincess

Alla inlägg under december 2010

Av rebecca norrman - 15 december 2010 22:16

Hej, orkade inte skriva någonting när vi kom hem från stockholm men det var jätte kul ! :)

O köppte en tjocktröja o julklapp till mandis ;D

 

Idag, vaknade fick hjälpa mandis som försovit sej :/

Sen till skolan där vi började med,

* idrott (hihi, de va kuligare än de brukar vara) ;p

* håltimme (vi jobbade engelska)

* so (som jag är klar med så jag jobbade med engelskan)

* engelska, våran lärare var inte där så robin i våran klass skulle vara de istället. Det fuknade ju jätte bra, jag sa att vi satt i ett grupprum för att vi skulle öva. Sen så slutar dom och ingen kommer o säger till oss, så när vi kommer ut så är ingen kvar ;)

Aja, vi fick sluta tidigare i alla fall ! :)

Sen hem, sen gymnastik vi övade inför uppvisningen.. De va jätte kul, hihi våran dans är bäst! ;) 
Nu håller jag på med engelskan o sen ska jag sova, vi ska redovisa engelskan imorgon o jag e jätte nervös :S

Men ja, de går säkert bra (peppar peppar, eller vad man nu säger) ;o

  

            


Ha de bra :) ♥                  //horseprincessY

Av rebecca norrman - 14 december 2010 06:20

STOCKHOLM HÄR KOMMER VI ! :D

Av rebecca norrman - 13 december 2010 22:07

Hej igen :)

Nu är det inte långt tills vi åker. Imorgon måste jag upp vid kvart i 6. För att först släppa ut bingo-bus som sover inne hos mej o sen fixa mej o så går bussen 11 min över 7 från hällby :)

så nu måste jag sova så att jag orkar upp imorgon :*

Natti ♥           //horseprincessY

Av rebecca norrman - 13 december 2010 17:02

Hejsan :)

Ja vi började ju vid 10 idag o så var de lucia sen hade vi

* matte/svenska

* lunch
* svenska

* no

Sen bussen hem och nu pluggar jag engelska.

Ska åka till coop o ta ut pengar till imorgon, vi ska till stockholm med klassen ! :D

Nu måste jag plugga lite till....

Ha de bäst :)                       //horseprincessY

Av rebecca norrman - 13 december 2010 08:24

Godmorgon :)

Nu sitter jag helt klar och väntar på att lina ska smsa.

Vi börjar vid 10 idag för vi ska titta på lucia tåg då.

 

Igår kväll slog jag in lite julklappar till vickan och imorgon ska jag köpa åt mandis :)

Har inge mer att säga så, ha det så bra idag ! :D

  //horseprincessY

Av rebecca norrman - 12 december 2010 20:35

Hej igen,

nu har vi firat mamma och alla gäster har åkt.

Har inte så mycket att säga mer än nattinatti o sov sött . . . .

 

Imorgon börjar vi vid 10 tror jag det låter som, eller nått... Jag hoppas de i alla fall, för annars kommer hela klassen försent ;)

Aja, nu ska jag nog mysa lite me familjen o sen sova.

Ha de braa.       //horseprincessY

Av rebecca norrman - 12 december 2010 17:03

Hemma från ekeby nu :)

Det var en super dag!

Roliga saker och jätte fiint lucia tåg med kisse som lucia! :D

Jag hjälpte till med några hästar då och då emellan framträdandena och sålde lotter.. :)

 

Nu ska jag ner och fira mamma,

några bilder från idag . . .

        

 

Årest stallbästis, mulle ! :D (som förra året!)

  

 

 

Jag o mandis ! :) ♥ 

        

//horseprincess

Av rebecca norrman - 12 december 2010 09:56

Hej hallå ! :D

Mandis och Virus väckte mej vid halv 9 idag, för vi skulle ner och sjunga för mamma som fyller år! :)

Dom sjöng även lite lucia sånger för att det är lucia imorgon och så..

Nu ska jag fixa mej så blir det ekeby typ hela dan  

Kanske skriver ikväll om jag hinner, det kommer gäster för att fira mamma så om jag orkar så ;)

 

Grattis bästa mammi ! :*

                   

 

Ha en bra 3:dje advent ! :D          //horseprincessY

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards