horseprincess

Alla inlägg den 12 december 2010

Av rebecca norrman - 12 december 2010 20:35

Hej igen,

nu har vi firat mamma och alla gäster har åkt.

Har inte så mycket att säga mer än nattinatti o sov sött . . . .

 

Imorgon börjar vi vid 10 tror jag det låter som, eller nått... Jag hoppas de i alla fall, för annars kommer hela klassen försent ;)

Aja, nu ska jag nog mysa lite me familjen o sen sova.

Ha de braa.       //horseprincessY

Av rebecca norrman - 12 december 2010 17:03

Hemma från ekeby nu :)

Det var en super dag!

Roliga saker och jätte fiint lucia tåg med kisse som lucia! :D

Jag hjälpte till med några hästar då och då emellan framträdandena och sålde lotter.. :)

 

Nu ska jag ner och fira mamma,

några bilder från idag . . .

        

 

Årest stallbästis, mulle ! :D (som förra året!)

  

 

 

Jag o mandis ! :) ♥ 

        

//horseprincess

Av rebecca norrman - 12 december 2010 09:56

Hej hallå ! :D

Mandis och Virus väckte mej vid halv 9 idag, för vi skulle ner och sjunga för mamma som fyller år! :)

Dom sjöng även lite lucia sånger för att det är lucia imorgon och så..

Nu ska jag fixa mej så blir det ekeby typ hela dan  

Kanske skriver ikväll om jag hinner, det kommer gäster för att fira mamma så om jag orkar så ;)

 

Grattis bästa mammi ! :*

                   

 

Ha en bra 3:dje advent ! :D          //horseprincessY

Av rebecca norrman - 12 december 2010 01:29

Hejsan, dan har varit bra.

Först va jag på ekeby o ledde en timme, sen en timme i vilsta för delfinerna hade extratränging.. :)

Sen skyndade jag mej att hitta en pyjamas och så stack jag till lisa n vid kvart i 5 för vi skulle ha PPP med gula. :) ( PPP = pyjamas, pyssel o pizza )

Sen så gick alla hem och amanda gick hem näst sist alltså före mej vid halv 11 och jag gick vi typ kvart över 12 ! :D

Pappa mötte mej på vägen för jag vågade inte gå helt själv ;p

Nu ska jag sova för imorgon måste jag upp vid 9 :O ! (eller det blir ju idag)   :s

 

    

  

 

Natti ♥     //horseprincessY

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards