horseprincess

Alla inlägg under september 2011

Av rebecca norrman - 13 september 2011 06:36

Godmorgon på er! 


Ja, som sagt så är inte vädret det bästa.

Det är kallt och regnit, vem vill gå ut i det..

Men men varför klaga, ingenting blir ändå bättre om man gör de.


Så även fast vädret är som det är där ute just nu så ee mitt humör på topp!



    Idag börjar vi  kl. 08.30 & slutar kl. 14.05

            YEEEEE :D ♥


Nu måste jag fixa mig så att jag hinner iväg till skolan. 

Ha En Bra Dag Trots Regnet !


KRAMIZAR! ♥



Amanda Anna Margareta Norrman.












Av rebecca norrman - 13 september 2011 00:11

Mobil bloggar..

Ett kort inlägg om ja, precis som rubriken säger.

ALLRA KÄRASTE SYSTRAR!


Amanda, 13 hela år.

Så stor du börjar bli nu.

Du är en sån underbar syster,   jag älskar dig så mycket!


Victoria, redan 8 år.

Tiden går snabbt, du din lilla busunge börjar ju också bli stor.

Du är en sån gullig syster,   jag älskar dig så mycket!


KRAMIZAR! ♥

Av rebecca norrman - 12 september 2011 18:50

Nu är det inte mycket tapet kvar, bara lite högt upp som pappa måste hjälpa mig med. 


Snart kommer Johan men innan de tänkte jag plugga lite på engelskaglosorna som typ aldrig blir av.. Haha :)


KRAMIZAR! ♥


 




 




 



 



Av rebecca norrman - 12 september 2011 14:45

Krya på dig gumman! 


Skoldagen var helt okej.

Vi började med matte och sen hade vi hälsopedagogik

Efter det så vare lunch och sen svenska. Efter svenskan hade vi komunikation och sen slutade vi, kvart i två!

Tråkiga att du är sjuk Lina, men som tur va så hade jag Matilda. 


Nu hinner jag inte skriva mer för måste riva klart dom sista tapeterna och plugga engelska...

Ha en bra måndagskväll nu alla sötisar!

KRAMIZAR! ♥ 









Av rebecca norrman - 12 september 2011 06:30

Ny skolvecka nu då .... 


Vill inte gå till skolan, orkar inte och är jätte trött..

Men men, det är bara bita i det sura äpplet!

Nu måste jag fixa mig, ha en bra dag.


KRAMIZAR! ♥

Av rebecca norrman - 11 september 2011 21:51

HejHallå! ♥


Vad har alla gjort den här helgen då?? :)




Lite seg kanske, men här kommer bilder från Mandas födelsedag! 



 

 

 

 

 

 


 

 

 Älskar dig så mycket syrran! :*

 


KRAMIZAR! ♥








Av rebecca norrman - 11 september 2011 10:30

på er alla söta läsare!


Nu är dom "vanliga" söndagarna tillbaka igen...

" VILSTA HELA DAGEN  " .......


Först är jag ledare och sen tränar jag själv.

Ska bli kul att träffa småkilarna igen, men är jätte trött....

Sen har jag träning själv, hoppas vi kan hitta på någe kul på den i alla fal!


Den slutar halv sju, får se vad jag hittar på ikväll sen.

KRAMIZAR! ♥

 

 

 

* Eget mästerverk!   ;)

Av rebecca norrman - 11 september 2011 00:15

Saknar min johan... ..


Ligger i sängen och väntar på att johan ska smsa att han har kommit hem.

Är helt slut efter idag. Har rivit tapeter i mitt rum och klippt gräset och pluggat engelska.. Ska snart ta och riva lite till innan jag kryper till sängs.



Lite bilder från idag,


Manda ♥

   



Vickan ♥

 


Manda har tagit fotot.

 



Bilder jag har tagit.


 




 





 




 




 




 


KRAMIZAR! ♥



Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards