horseprincess

Alla inlägg den 14 september 2011

Av rebecca norrman - 14 september 2011 22:17



LIVET STAVAS - H Ä S T A R




 



 



 



 





   





   





   



 





   



 



   


Finaste djuren som finns!


Sötast, bäst, vackrast, underbarast, allt!






KRAMIZAR! ♥ 

Av rebecca norrman - 14 september 2011 21:53

Godkväll på er! 


Nu ligger jag här på en madrass i vardagsrummet eftersom jag inte kan sova i mitt rum p.g.a tapetseringen. 


Dagen började med att jag vaknade vid 6 hemma hos Johan. Sen cyklade han till skolan och jag hem för han började 9 och jag halv 11. När jag kom hem följde jag med mamma till mormor o morfar och fikade. Sen åkte vi hem och så kom Lina till mig o vi cyklade till skolan. 


  Efter skolan var jag med Johan innan båda hade träning. 



TRÄNINGEN,  jobbigaste på länge!

STYRKA, KONDITION & SMIDIGHET! :O


OJOJOJ, men gick väl helt okej, men var jätte super trött i hela kroppen efteråt! ;)


         Haha, ja så är vi lediga imrgon!

                     YHEEE!!! :D



   Gamla bilder - men mycket kärlek! ♥   

 




 


   


 




 


Saknar håret lite... 
 


KRAMIZAR! ♥

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards