horseprincess

Alla inlägg den 10 september 2011

Av rebecca norrman - 10 september 2011 09:48

Godmorgon på er!


Jag vet att jag är dålig på att blogga för tillfället...

Men de ska set bli ändring på, men ni måste hjälpa till lite om de ska gå!

Jag tänkte ha en liten tävling så kom igen och ställ upp nu!



Tävlingen går ut på att den som kommenterar flest gånger under en vecka vinner.

Det börjar imorgon. Så från och med Söndag 11-09-2011 till Söndagen där på. Ska ni kommentera så mycket ni bara orkar!

Sen kommer jag att utse en ETTA och en TVÅA,


Vinnaren, kommer att få vara med i min header (bild, namn, vad som helst) och så kommer jag att skriva ett så långt inlägg som möjligt om den personen och om du har blogg så kommer jag att länka till din blogg i varje inlägg en vecka framöver!

Tvåan, kommer jag att skriva ett kortare inlägg om + en bild i inlägget.


LYCKA TILL ALLA SÖTNOSAR! ♥


Älskar dig! ♥


KRAMIZAR! ♥

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards