horseprincess

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av rebecca norrman - 22 juli 2011 10:48

Vi var ju och kollade på Eric i parken för ett tag sen och jag har inte hunnit lägga in några bilder än, så tänkte göra de nu :D


   



Vi stod längst fram och så här såg det ut om man tog kort bak över publiken!!                                   

Söööööt !! ♥


Jag har tagit alla bilderna + många andra men det här vart dom bästa även om dom inte är så bra allihopa! ;)

Vi älskar dig Eric ♥

Av rebecca norrman - 22 juli 2011 04:52

Hej på er alla sötnosar!


Jag vaknade klockan 4 idag och var klar vaken kl 5. Nu kan jag inte somna om utan satte mig här så länge.

Väntar på att lina och johan ska smsa att dom också har vaknat, men det kanske kan ta ett tag.


Jag var ju på lager 157 igår, köpte ingenting!

Men när vi kom hem så gick jag till tuna med manda och hennes kompis och handlade ett jätte fint halsband från gina och en typ neongul bh också jätte fin från hm! :))


VIKTIGT: Nu tycker jag alla kan slänga in en kommentar och berätta lite om vad ni har haft för er på sommarlovet!

Kommer att svara på alla och några av dom kanske till och med i ett inlägg!

Så skriv lite nu tycker jag!! :*



Kramizar! ♥

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards