horseprincess

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av rebecca norrman - 14 juli 2011 17:03

Godkväll mina underbara läsare! ;);)

Dagen har väl inte varit den roligaste på sommarlovet .... menmen.

Har setat vid datan och badat med systrarna och pappa :):)

Nu ska jag väl snart äta kvälls mat och sen sova, börjar bli lite trött efter en sömnlös natt...

Om jag inte hittat på någonting senare så kanske jag hinner med ett inlägg till, annars hörs vi nog imorgon.

Kramizar ♥


Har badad ju, därför mitt hår ser ut som de gör...

 

Av rebecca norrman - 14 juli 2011 13:54

Jag, vickan och manda sov ju i tält i natt eller sov och sov ....

Manda gick in vi kanske två på natten. Sen vid kanske fem tiden när jag precis var till att somna började vickan hosta... Sen hostade hon så mycket att hon låg där och grät. Så jag tog med henne in. Sen somnade hon om men jag kunde inte sova..

Så jag har inte sovit en blund inatt, men men.. :):)

Nu ska jag ner och äta lunch, kanske bloggar senare igen.

Ha en bra dag allihopa! ♥


  


         

Saknar dig princess ;* ♥

Av rebecca norrman - 14 juli 2011 01:46

Hej alla natt människor. Jag och vickan ligger i tältet vi har tittat på två filmer och nu sover hon. Själv är jag vaken men ska nog försöka blunda jag med..

Jag hoppas att alla har ett grymt sommarlov för det har jag, förutom att jag typ inte kommer att få träffa mina bästa vänner på typ 2 vecker...

Ni får hare så bra och njuta av sommaren! ♥


syskonkärlek kallas de :* ♥

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards