horseprincess

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av rebecca norrman - 30 mars 2011 21:41

Heeej dååå E-tuna !! :DDD ♥

Imorgon drar jag o min mamma, pappa o en av mina kära systrar till Göööteborg!! :)

Kommer att sakna dej LINA !!! ;(

Hur ska jag överleva 4 dagar utan dej, det kommer inte att funka jag saknar dej redan om du åkte från mej för typ 3 timmar sen.... ;ooo

Kommer sakna er alla andra oxå!! ;( ♥


Piff, orkar inte lägga upp alla bilder från idag kommer en nu och några till nästa gång jag bloggar alltså typ måndag...


Piff- min rumpa ser så stor ut på bilderna

Puff- hahahaha

Piff- Men vad då, du får ju din att se liten ut i alla fall

Puff- ööööh, taccck för den!!!

Hahahahaha :DDDD


Älskar dej piff, du betyder så otroligt mycket, det går inte att beskriva!


Hare bra allihopa, bloggar nog på söndag när jag kommer hem! :D ♥

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Tidigare år

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards