horseprincess

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av rebecca norrman - 20 mars 2011 21:57

Kära Ullis. ♥

Jag vet inte vart jag ska börja. Men jag hoppas verkligen att du har det bra där du är nu. För det förtjänar du verkligen!

Jag minns när jag var mindre, det jag önskade mest av allt var att få gå upp till din grupp. Sen kom dagen då jag fick börja träna i din grupp. Man kände sig så stor och så mycket duktigare. Sendan dess har du alltid varit min tränare. Vet inte hur många år det är, men det är några stycken och det har varit dom bästa åren man kan önska sig. Du har alltid varit en förebild för mig. Jag har alltid sett upp till dej. Du betyder så otroligt mycket för mej.

Jag kan fortfarande inte förstå att det är sant...

Du har alltid varit där. Man kan alltid prata med dig om allt. Du är mer än en ledare för mig och säkert för många andra ledare och gymnaster. Det känns som om vi alla är en stor familj och vi alla strävar efter att den dag bli lika duktinga som du. Det finns ingen som är lika bra som du. Du var så mycket duktigare än du själv vill tro. Gav andra äran när det var du som skulle få den.

Jag saknar dej så otroligt mycket och då tror jag att jag talar för många många människor! För en sådan underbara person som du var, ja det kommer det nog aldrig att finnas.

Alla minnen vi har tillsammans med dig. Det är minnen vi aldrig kommer att glömma! Alla träningar , alla tävlingar och alla resor tillsammans med dej. Dom kommer alltid att finnas kvar hos mig.

Jag hoppas att du ser allt vi gör och vakar över oss i hallen. Du kommer att följa med oss i våra hjärtan på många tävlingar och resor till.

Du kommer alltid att leva vidare innom mig. Du har en stor del av mitt hjärta!

Jag älskar dej Ullis!


Vila i frid ♥

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Tidigare år

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards