horseprincess

Alla inlägg under april 2011

Av rebecca norrman - 5 april 2011 20:05

Kaaaaaalt är precis vad det var!! :ooo

Haha, jag o piff vi ee dumma i huvudet så äre bara! ;D

Det här är vad vi gjort idag i regnvädret :D


 


 

 


 

 

 

 

Av rebecca norrman - 4 april 2011 21:34

heeej :)

braa daag idaag !

Slapp sista lektionen så åkte jag, lina, sanna och lisa hem till lisa och gjorde no uppgiften som vi fick idag som ska vara klar imorgon typ :)

När vi äntligen blev klara med den så gick vi ut i skooogen! :D

Haha, vår vinter vår vinter vår vinter vår men vi kom aldrig fram till sommarlooovet! om man inte var med så är det inte meningen att man ska förstå ;D

Haha, sanna, blöta fötter har ingen dött av... ;)

Jätte kul med er tjejer! Ni ee bäst! ♥

Sen bussen hem med lina och sanna.

Sen snacka med älskling som jag saknar jätte mkt! :( ♥

Nu ska jag duscha och sen sova, ha de bra. Kommer bilder från idag någon annan gång. Natti ♥

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards