horseprincess

Alla inlägg den 6 april 2011

Av rebecca norrman - 6 april 2011 23:17

Heej,

ah som sagt aj aj aj . . .

Jag har jätte ont i ryggen men har ingen aning om varför... ;oo

Men i alla fall, lite bilder från idag :) ♥


 


 


 


 


 


 

 

 


 


 

Av rebecca norrman - 6 april 2011 17:21

Hejsan! ♥

Dagen började med bussen till skolan och där vi började med idrott. Roligaste idrotten på länge! Sen vare drama dans och sedan lunch. Efter det så hade vi so. Då kollade vi på " I rymden finns inga känslor " fast vi han bara se halva, den ee bra så långt vi har sett, men för re som sett den, f*n vad jobbig han den där "rymd" snubben ee... ;oo

Haha ;p

Sen hade vi engelska boooring...

Sen vare slut och så tänkte jag att jag lika bra kunde gå hem eftersom det var så fiint väder! :D

Så jag och sanna gick, på vägen hem till mig hämtade vi upp ninjo för sanna skulle ändå gå en promenad med honom. Haha sanna, turtle haha.. Så gick vi till mig och sen gick sanna hem med ninjo igen.

När jag kom hem hoppade jag studsmatta me mandis och lelle och mandis kompis kajsa.

Nu ska jag snart till träningen, kanske blogga senare igen. Om jag hinner, måste packa, bye bye så länge ♥


 

Av rebecca norrman - 6 april 2011 07:30

Jag har många "bästavänner" men lina är nog den bästa fast hon räknas nästan inte som en bästavän utan mer som en syster. Och om man inte räknar med henne så är det nog,

Sanna Söderberg - en suuuper snäll och rar vän!

Lova Jansson - en helt underbar vän, som oxå är lite som en syster för mig!

Hanna Wretman - en helt fantastisk vän som man alltid kan lita på!

om jag ska säga några killar som ee bra vänner oxå så äre typ,

Johan, Gabbe, Fredrik typ...


Ah, men den bääästavännen är som sagt lilli <3

Lina Inger Rosa Andersson,

du betyder så otroligt mycket för mig gumman! Du är den bäästa ekorren i världen! Jag vet att jag kan lita på dig och du finns alltid där och du vet att jag gör desamma för dig!


         

Puss ♥

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards