horseprincess

Direktlänk till inlägg 27 december 2010

bland det bästa och värsta som finns. . . :( ♥

Av rebecca norrman - 27 december 2010 11:26

Hej, orkar inte skriva så mycket för mår inge bra. .  :(

 

Kom hem från lina för att tag sen, nu måsta jag städa.

Sen ska jag till min sötnos, bollan.

 

Hanna kommer idag ! :D

Har inte träffat henne sen i somras så längtar ! :)

Hon stannar tills på onsdag, så kanske inte skriver på ett tag..

Men, nu måste jag städa

Ha de bra                                          //horseprincessY

 

 

Det är jobbigt, jag fattar inget och jag vet inget...

Och nu är inget bra :/

 
 
Sansen

Sansen

28 december 2010 19:36

Åh jag tycker så synd om dig!
Önskar att jag kunde göra något men det kan jag nog inte? :( Jag hoppas verkligen att du mår bättre snart och att allt ordnar sig på något sätt, jag tänker på dig. ♥
Älskar dig så mycket, du är den finaste och bästa!♥♥♥

http://yorkielover.blogg.se

rebecca norrman

1 januari 2011 19:21

Tack sanna, du ee bäst (L)

jag vet att du alltid finns där, men var inte orolig jag klarar mej alltid ;) (hihi, de låter som pippi) ah, men ändå :D
nu tror jag att allt är bra, eller ah typ. så bra som de kan bli just nu i alla fal, o det är ju de som räknas ;)
älskar dej så mycket sanna går inte att beskriva, för det finns inte ord för vad du betyder för mej.. :* ♥

2011, nu ska de f*n bli BÄST !!! :D ♥♥♥♥♥♥♥

 
Sanna

Sanna

2 januari 2011 18:41

Ja det gör du nog, men kan inte låta bli att bli orolig, du betyder så otroligt mycket för mig! ♥
Vad bra då, hoppas att det fortsätter den vägen :D
Åh Becca, tack detsamma, du är den bästa i världen, betyder allt för mig och hur mycket jag älskar dig är helt obeskrivligt! ♥♥♥♥♥♥♥♥

http://yorkielover.blogg.se

rebecca norrman

3 januari 2011 00:25

Finns inge mer o säge än ,

JAGÄLSKARDEJ !! :* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 
Sanna

Sanna

3 januari 2011 13:44

Mina ord räcker inte till, JAG ÄLSKAR DIG!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

http://yorkielover.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecca norrman - 23 augusti 2012 22:42


  http://rebeccanorrman.bloggplatsen.se/    

Av rebecca norrman - 3 augusti 2012 19:19

Kolla min nya blogg --> rebeccanorrman.bloggplatsen.se Börjar om med ny blogg, kommer nog inte skriva så mycket på den här... ...

Av rebecca norrman - 31 juli 2012 12:24

Snart inte skrivit på två månader.   Men nu ska det bli ändring på det! Lite kort om den senaste veckan då... Inte i lördags som varit utan lördagen innan det så åkte vi till Göteborg. Så var vi där tills på onsdagen. I Göteborg hälsade vi p...

Av rebecca norrman - 6 juni 2012 09:06

Jag hoppas ni inte glömt mig      Jag vet att det var läääääääääännnngggggeeee sen men det har varit så himla mycket i skolan nu i slutet. (förutom denna vecka då) För den ser ut såhär: Måndag - lediga  Tisdag - ledig Onsdag - ledig Torsd...

Av rebecca norrman - 6 mars 2012 10:30

        Solen skiner in genom köksfönstret - så vackert - äntligen vår Y       Love - helt underbart!         Finaste djuret - saknar..     Bästa boken - I promise!       Det är kärlek      ...

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards