horseprincess

Alla inlägg under oktober 2011

Av rebecca norrman - 16 oktober 2011 15:40

Jag vet att jag skulle ha skrivit i tisdags men har inte hunnit för vi har haft jätte mycket i skolan... Men vinnaren vart i alla fall ELIN!! :D du kommer få ditt pris men inte just nu, men jag ska skynda mig ;);) KRAMIZAR!! <3

Av rebecca norrman - 10 oktober 2011 10:19

Sitter i klassrummet och väntar på läraren.Ville hem nu, men vi slutar vid 2... Är fett trött :(Dansa ikväll på stålforsskolan med http://lllinaandersson.bloggplatsen.se/ , Alice, Jenny och några till :D Ha en bra dag mina vänner! KRAMIZAR! Y

Av rebecca norrman - 8 oktober 2011 18:22

Helt slut är precis vad jag är nu...

Efter en hel dag på tuna där jag haft uppvisning och varit ldeare och målat ansiktsmålning på små söt barn! 

Nu ligger jag hemma i Johans säng medans han läser ;)

Imorgon blire Tuna Park igen, och troligtvis ska ja sjunga med Lisa ( http://dinbitchh.devote.se/ ) och Alice :D




               

Ha en bra lördagskväll allihopa!

KRAMIZAR! Y

Av rebecca norrman - 8 oktober 2011 08:08

   VÄRLDENSBARN DAG PÅ TUNA!

Kom till tuna park idag och kolla på gymnastik uppvisningar, uppträdanden och skänk pengar till världens barn!

Gymnastik uppvisningarna börjar vid 11.15

Själv kör jag 12.00

Mina små gymnaster kör vid 13.30

Så kom igen och ta en sväng till tuna idag!


KRAMIZAR! Y

Av rebecca norrman - 6 oktober 2011 19:14

HEJSAN! Ligger i Johans säng medans han gör någon svenska.. Så tänkte att jag kunde passa på att slänga in ett litet inlägg :) Kom ihåg tävlingen, det är redan några som kommenterat, så sätt fart nu. Kommer inte att godkänna någon kommentar föräns jag utsätt vinnaren, tvåan o trean. Det kan bli orättvist.. ;) Nu ska vi snart ta o sova, ha de bra. KRAMIZAR! <3

Av rebecca norrman - 6 oktober 2011 13:01

Alla kolla in min hemsida och gör som jag. Prova vad du tycker i en månad.

http://www.123minsida.se/horseprincess/


KRAMIZAR! Y

Av rebecca norrman - 6 oktober 2011 11:26

Jag tycker jag varit duktig fast jag ee sjuk...

Gjorde klart Engelskan igår kväll och skickade den till min lärare. Gjorde Svenskan nyss, så nu är den oxå skickad.   

Nu ska jag krypa ner och kolla på någon film och typ sova lite..

Skriver säketr senare igen! :)

KOM IHÅG TÄVLINGEN!

 

KRAMIZAR! Y

Av rebecca norrman - 6 oktober 2011 09:00

Hejsan på er! Y


En ny tävling:

Trean, Sitt namn i varje inlägg i en veckas tid!

Tvåan, Sitt namn + en bild på sig själv i varje inlägg i en veckas tid!

Ettan, Sitt namn + bild + länk till sin blogg (om man har) + ett eget inlägg, bara om sig själv, så alla får veta nästan allt om dig!

Ni behöver bara skriva en kommentar i det här inlägget, först lite om er själva och sen om varför just du borde vinna!

Så kom igen, KOMMENTERA! Y

 

Ni har till på tisdag, den 11/11-11 på er! :d

 

Bild från sommarlovet...  (L)


KRAMIZAR! Y

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards