horseprincess

Alla inlägg den 10 november 2010

Av rebecca norrman - 10 november 2010 21:05

Hej, igen..

Hemma från gympan nu.

Gick jätte bra! :D (eller inte)....

 

Jaja, nu ska jag snart sova, hare braaa.

//horseprincessY

Av rebecca norrman - 10 november 2010 16:52

Ja idag har det väl inte hänt någonting speciellt..

För er som undrar, om ni tyckte jag var lite nere i skolan så finns det fler andledningar.. Mår inte så bra och ja, lina vet ;) o ja lite grejer.. Men men, det kommer en ny dag imorgon. Då får vi hoppas att allt är på topp ! :D

Nu sitter jag och skissar på lite bilder som jag och lilli kanske kan andvända oss av till våran uppsats på so:n. vi ska skriva om "arbetsläger och förintelseläger". Ni kanske kan få se bilderna senare, kanske..

Men nu ska jag snart till gymnastiken, fast vet inte hur mycke jag kan köra för jag mår som sagt sådar & vill inte bli mer sjuk..

Kanske skriver när jag kommer hem från gympan, hare bäst.

kraamar //horseprincessY

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Tidigare år

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards