horseprincess

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av rebecca norrman - 2 oktober 2010 21:01

Ja så har min dag varit..

Fast det har ändå varit lungt o så. Inge strässande i alla fall, så det har varit en helt okej dag.

Ville hänga med Lina till tuna men då skulle jag aldrig bli klar med städningen så kunde inte.. :(

Imorgon blire jobbigaste dagen som vanligt, hatar söndagar...

På morgonen rida (okej, det är kul) sen blire att åka till vilsta o vara ledare och sen hem och efter ett tag tillbaka till vilsta och ha gymnastik.. Boooring ! ;/

Men men, det är väl bara att köra på. Kompisarna är ju där i alla fall ! :D

 

Nu ska jag ner och äta. Sen kanske det blir att sitta o glo på tv ikväll med. ;p

    

Hare braa //horseprincessY

Av rebecca norrman - 2 oktober 2010 10:20

Ja precis vad jag gjorde..

Jag satt uppe i soffan o tittade på idol. Sen under en reklam så lutade jag mej bara tillbaka och sen... Så somnade jag, o jag som hade tänkt att blogga efter idol och visa vad jag hittade på tuna. För jag hängde med mamma en sväng dit igår ! :D

Men då får ni väl veta det nu istället ;)

Svarta leggings: H&M

Vinter jackan: H&M

Ringen: Cubus


  

Ja...

 

Nu ska jag nog äta frukost så får vi se sen.

Bloggar ikväll, om jag inte somnar vill säja.. ;) ♥

 

Hare bäst idag ! //horseprincessY

Om mej ! ♥


RebeccaAnnaMargaretaNorrman! ♥

Klicka på visa presentation om ni vill veta mer om mig ;) ♥

Ställ en fråga , vad som helst ! :D ♥

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Gästbooooken ! ♥

Denna blogg handlar om mig! ♥

Titta dom här bloggarna oxå ! :D ♥

Sök i bloggen

Annat tal ?

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards